Etap 20 - Gate Crashers cz.2 | TimeShift poradnik TimeShift
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Teraz zajmuj się zwykłymi przeciwnikami, którzy będą pojawiali się w oddali. Generalnie nie musisz się z tego miejsca ruszyć, gdyż dysponujesz tu bardzo dobrym polem widzenia. Podobnie jak wcześniej, radziłbym rozważyć oddanie paru strzałów w stronę wybuchowych obiektów, tak aby przyśpieszyć proces zabezpieczania okolicy. Po zakończonych walkach zapisz stan gry i ruszaj w prawo.
Idź prosto, eliminując napotykanych pojedynczych przeciwników. Walki te nie będą już trudne. Po lewej stronie odnajdziesz skrzynię z amunicją (screen). Koniecznie powinieneś z niej korzystać, szczególnie jeśli nie chce się badać ciała każdego zabitego wroga. Zapamiętaj to miejsce, gdyż wrócisz tu też w przyszłości.
Przy znajdującym się po prawej stronie wózku widłowym pojawią się nowi wrogowie. Zaczekaj aż zgromadzą się w jednym miejscu i strzel w jedną z beczek, tak aby się ich błyskawicznie pozbyć. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do ukazanych na screenie skrzynek. Pozwolą ci one przeskoczyć na drugą stronę. ZANIM jednak do tego dojdzie, ZAPISZ stan gry.
Po wylądowaniu błyskawicznie obróć się w prawo i zaczekaj na przeciwników. Kilku z nich będzie wyposażonych w tarcze magnetyczne. Nie musisz jednak z nimi walczyć. Zaczekaj aż wszyscy ustawią się niedaleko wybuchowych beczek. Skorzystaj teraz z kuszy (w spowolnionym czasie), tak aby załagodzić ten problem.
Zabij teraz paru zwykłych przeciwników. Jeśli chcesz, możesz oczywiście zejść na dół. Proponowałbym zbadać tu lewe pomieszczenie. Odnajdziesz tu bowiem szafkę na broń (screen). Po zbadaniu pomieszczenia wróć się na górę. Teraz będziesz musiał skierować się w prawo. Po drodze warto zapisać stan gry.
Ruszaj prosto. Także i tu nie będziesz musiał osobiście rozprawić się z każdym napotkanym wrogiem. Zamiast tego namierz ukazane na screenie butle z gazem, dzięki czemu automatycznie pozbawisz życia stojących obok wrogów. Kieruj się w stronę zaznaczonego na mapie punktu. Zabij gostka, który zjedzie windą oraz stojącego na murze snajpera.