Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Watchmaker - poradnik do gry

The Watchmaker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwiązanie zagadek z lokacji 3. | Opis przejścia | The Watchmaker The Watchmaker poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018

W trzeciej części gry The Watchmaker trafisz na kilka skomplikowanych zagadek. Musisz je rozwiązać w odpowiedniej kolejności, aby dostać się do kolejnej części gry. Opisaliśmy dokładnie przebieg zagadek tak, aby nie sprawiały one żadnego problemu.

Wielka karuzela

Na samym początku 3 levelu znajdziesz pomieszczenie z przekładniami, przyciskami i wajchą. Aby uruchomić maszynę musisz odpowiednio ustawić przekładnie. Każdy przycisk odpowiada dwóm przekładniom. Czerwony dwóm czerwonym przekładniom, żółto czerwony czerwonej i żółtej przekładni, a różowo żółty różowej i żółtej przekładni.

Musisz kliknąć czerwony przycisk trzy razy, żółty dwa i ostatni 4 razy - Rozwiązanie zagadek z lokacji 3. | Opis przejścia | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Musisz kliknąć czerwony przycisk trzy razy, żółty dwa i ostatni 4 razy. Po tym wszystkim musisz przesunąć wajchę. W ten sposób uruchomi się karuzela. Aby z niej wyjść musisz zatrzymać czas.

Zagadka z filiżankami

Chcąc uwolnić drugą rękę trafisz do zamkniętej lokacji z dwoma małymi przeciwnikami i jednym dużym, latającym - Rozwiązanie zagadek z lokacji 3. | Opis przejścia | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Chcąc uwolnić drugą rękę trafisz do zamkniętej lokacji z dwoma małymi przeciwnikami i jednym dużym, latającym. Aby przejść dalej musisz przesunąć jedną z filiżanek pod latającego przeciwnika. Aby to zrobić musisz ustawiać się za filiżanką i odpychać ją.

Kolejną częścią zadania jest zatrzymanie dwóch małych przeciwników - Rozwiązanie zagadek z lokacji 3. | Opis przejścia | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Kolejną częścią zadania jest zatrzymanie dwóch małych przeciwników. Musisz tak manewrować po arenie, aby maluchy wpadły w sidła. Dzięki temu boss zleci i utopi się w filiżance.