Opis przejścia lokacji 3. | The Watchmaker The Watchmaker poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018
Gdy otworzysz drzwi na drugim poziomie i wejdziesz do portalu trafisz do 3 lokacji. Lokacja ta składa się z wielu platform, zabawek oraz wyolbrzymionych przedmiotów. Czeka cię na niej jeszcze więcej nowych przeciwników i dziwnych zagadek. Przygotowaliśmy, więc bardzo dokładny opis poziomu, abyś mógł sprawnie się po nim poruszać. Zaznaczyliśmy również momenty, w których warto zapisać grę, aby nie stracić postępu oraz odzyskać zdrowie bohatera.
Uwolnienie pierwszej ręki
Cały 3 level opiera się na zagadkach prowadzących do uwolnienia rąk bossa. Aby je uwolnić musisz zgrać ze sobą kilka zagadek.
Pierwsze co musisz zrobić to iść w prawą stronę. Zobaczysz tam 2 pary drzwi. Musisz wejść do ostatnich od strony okna. Gdy tam wejdziesz zobaczysz dźwignię, przestaw ją. Uruchomi to cutscenkę i otworzy drzwi na zewnątrz.
Trafisz do pomieszczenia z przekładniami, przyciskami i wajchą. Aby uruchomić maszynę musisz odpowiednio ustawić przekładnie. Każdy przycisk odpowiada dwóm przekładniom. Musisz ustawić przekładnie tak, aby różowa była na dole, a żółta na górze, a potem uruchomić dźwignię. Gdy to zrobisz włączy się karuzela, aby z niej wyjść musisz zatrzymać czas.
Po wyjściu idź po schodach na samą górę. Na górze trafisz na portal. Gdy przez niego przejdziesz trafisz na platformę z 3 wajchami. Musisz przesunąć każdą z nich i wrócić do głównego budynku z początku levelu.
Idź do portalu przed domem. Gdy przez niego przejdziesz trafisz na kolejną platformę z wajchami. Gdy przesuniesz je wszystkie koń rozerwie pierwszy łańcuch i uwolni rękę.
Uwolnienie drugiej ręki
Po lewej stronie domu znajdują się klatki. Musisz po nich przeskoczyć na drugą stronę lokacji. Trafisz tam na wielką połamaną rękę. Musisz po niej przejść i na końcu drogi wskoczyć w portal. Tam znajdziesz 3 kolejne wajchy, które musisz przestawić.
Gdy wrócisz z portalu musisz dostać się do kolejnej zagadki. Musisz iść cały czas prosto po kolejnych klatkach. W końcu trafisz na platformy. Gdy tylko wejdziesz na pierwszą z nich zamknie się przejście.
Czeka cię mała zagadka. Musisz przepchnąć filiżankę tak, aby znalazła się dokładnie przed latającym przeciwnikiem. Gdy umieścisz filiżankę w odpowiednim miejscu musisz tak skierować dwoma przeciwnikami, aby trafili do sideł. Gdy tak się stanie przeciwnik utopi się w filiżance i otworzy przejście dalej.
Musisz wziąć wielki magnes i zepchnąć kulę znajdującą się przed tobą. Dzięki temu uwolni się druga ręka. Potem musisz wrócić do lokacji startowej i stoczyć walkę z bossem.