Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Watchmaker - poradnik do gry

The Watchmaker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker The Watchmaker poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018

Gra The Watchmaker rozpoczyna się w momencie, gdy twój bohater budzi się w swoim gabinecie. Dowiaduje się on, że padł ofiarą sabotażu. Musi, więc złapać przestępcę i przywrócić prawidłowe funkcjonowanie wieży.

Gabinet Aleksandra

Twoim pierwszym zadaniem będzie wydostanie się z gabinetu - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem będzie wydostanie się z gabinetu. Aby to zrobić musisz umieścić dwie rury przy drzwiach. Rury te znajdują się po drugiej stronie pokoju, za biurkiem. Gdy tylko ułożysz je w odpowiednim miejscu otworzą się przed tobą drzwi i trafisz do wieży zegarowej.

Pierwszy mechanizm

Po wyjściu z gabinetu musisz przemieszczać się po zębatkach. Droga nimi jest prosta, jednak musisz uważać, aby nie było między nimi dużych dziur. Każda zębatka ma punkt, w którym łączy się z drugą. W tym punkcie możesz spokojnie po niej przejść nie martwią się o własne życie.

Rozpoczynasz grę mając ponad 60 lat, mi się po prostu już udało zginąć - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry
Rozpoczynasz grę mając ponad 60 lat, mi się po prostu już udało zginąć

Gdy dotrzesz do pierwszej platformy z mechanizmem rozpocznie się cutscenka. Po jej zakończeniu musisz podjeść do dziwnie ułożonej wieży z metalowych i drewnianych elementów. Użyj lewego przycisku myszy i zniszcz tę budowlę. Dzięki temu zdobędziesz potrzebną ci część do mechanizmu.

Gdy zdobędziesz część musisz włożyć ją do mechanizmu - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Gdy zdobędziesz część musisz włożyć ją do mechanizmu. Po zrobieniu tego udaj się po zębatkach na górę, do zamkniętego pomieszczenia w kształcie kopuły.

Zagadka z rurami

Po wejściu do pomieszczenia trafisz na pierwszą zagadkę z rurami - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia trafisz na pierwszą zagadkę z rurami. Każda z nich wydziela daną sekcję rozgrywki w The Watchmaker. Ta zagadka jest najprostsza. Wystarczy, że podejdziesz do zaworów i przekręcisz je tak, aby każda rura była przyłączona do innej. Dokładny opis tej zagadki znajdziesz na stronie dotyczącej rozwiązania zagadek z pierwszej części gry.

Eksploracja wieży zegrowej

Po rozwiązaniu zagadki z rurami wyjdz z budynku - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Po rozwiązaniu zagadki z rurami wyjdz z budynku. Przedostań się do złotej rury, ta ukazana jest na screenie poniżej. Jeśli spróbujesz iść mostem zawali się on.

Aby dostać się dalej musisz przejść przez wielkie zębatki - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Aby dostać się dalej musisz przejść przez wielkie zębatki. Możesz po prostu przez nie przebiec, możesz również zatrzymać czas i uniknąć przypadkowego uderzenia przez zębatkę.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie