Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker The Watchmaker poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018
Gra The Watchmaker rozpoczyna się w momencie, gdy twój bohater budzi się w swoim gabinecie. Dowiaduje się on, że padł ofiarą sabotażu. Musi, więc złapać przestępcę i przywrócić prawidłowe funkcjonowanie wieży.
- Gabinet Aleksandra
- Pierwszy mechanizm
- Zagadka z rurami
- Eksploracja wieży zegrowej
- Zagadka z magnesami
- Tajemnicze pomieszczenie
- Droga do kolejnego pomieszczenia
- Kolejne rury
- Zagadka z rurami
- Boss
Gabinet Aleksandra
Twoim pierwszym zadaniem będzie wydostanie się z gabinetu. Aby to zrobić musisz umieścić dwie rury przy drzwiach. Rury te znajdują się po drugiej stronie pokoju, za biurkiem. Gdy tylko ułożysz je w odpowiednim miejscu otworzą się przed tobą drzwi i trafisz do wieży zegarowej.
Pierwszy mechanizm
Po wyjściu z gabinetu musisz przemieszczać się po zębatkach. Droga nimi jest prosta, jednak musisz uważać, aby nie było między nimi dużych dziur. Każda zębatka ma punkt, w którym łączy się z drugą. W tym punkcie możesz spokojnie po niej przejść nie martwią się o własne życie.
Gdy dotrzesz do pierwszej platformy z mechanizmem rozpocznie się cutscenka. Po jej zakończeniu musisz podjeść do dziwnie ułożonej wieży z metalowych i drewnianych elementów. Użyj lewego przycisku myszy i zniszcz tę budowlę. Dzięki temu zdobędziesz potrzebną ci część do mechanizmu.
Gdy zdobędziesz część musisz włożyć ją do mechanizmu. Po zrobieniu tego udaj się po zębatkach na górę, do zamkniętego pomieszczenia w kształcie kopuły.
Zagadka z rurami
Po wejściu do pomieszczenia trafisz na pierwszą zagadkę z rurami. Każda z nich wydziela daną sekcję rozgrywki w The Watchmaker. Ta zagadka jest najprostsza. Wystarczy, że podejdziesz do zaworów i przekręcisz je tak, aby każda rura była przyłączona do innej. Dokładny opis tej zagadki znajdziesz na stronie dotyczącej rozwiązania zagadek z pierwszej części gry.
Eksploracja wieży zegrowej
Po rozwiązaniu zagadki z rurami wyjdz z budynku. Przedostań się do złotej rury, ta ukazana jest na screenie poniżej. Jeśli spróbujesz iść mostem zawali się on.
Aby dostać się dalej musisz przejść przez wielkie zębatki. Możesz po prostu przez nie przebiec, możesz również zatrzymać czas i uniknąć przypadkowego uderzenia przez zębatkę.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie