[Scenariusz 2] Rozdział 5 cz.2 | The Sims Historie z życia wzięte poradnik The Sims: Historie z życia wzięte
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Cel: Udać się do toalety (250 punktów aspiracji)
Zauważ, że parametr Pęcherz spadł praktycznie do zera. W rezultacie będziesz musiał udać się do toalety (#1). Akcja ta powinna zostać automatycznie uruchomiona. W przeciwnym przypadku musiałbyś odnaleźć łazienkę. W międzyczasie załączy się także inna scenka, związana z poruszeniem w kuchni (#2). Możesz już wyjść z toalety i dołączyć do Aleksandry.
Cel: Zamówić stolik dla dwojga (250 punktów aspiracji)
Po raz kolejny powinieneś przeczytać wskazówkę. Tym razem będziesz musiał kliknąć na stanowisku kierownika restauracji (#1). Wybierz domyślną czynność, a następnie zaczekaj aż zostaniesz doprowadzony do odpowiedniego stolika (#2). Aleksandra powinna teraz do Ciebie dołączyć.
Cel: Zamówić dowolny posiłek (750 punktów aspiracji)
To kolejne bardzo proste zadanie. Nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów, tym bardziej, że w pierwszym rozdziale rozwiązywaliśmy bardzo zbliżony problem. Musisz kliknąć na kelnerce (#1), wybrać opcję zamówienia grupowego (dla wszystkich), a następnie dowolny posiłek. Zaczekaj teraz aż zostanie on dostarczony (#2). Potrwa to co najmniej kilkanaście sekund.
Po chwili wydarzy się coś niespodziewanego. Aleksandra zaśnie przy stole (#1). Najwyraźniej ktoś (wiadomo kto ;-)) dosypał środków nasennych do posiłku. Będziesz musiał zaczekać aż Aleksandra przebudzi się. Będzie to niestety oznaczało koniec tej randki (#2).
Odejdź od stolika (#1). Po chwili powinien się tu zjawić właściciel restauracji (#2). Przeprosi on za całe zamieszanie i podaruje jednocześnie naszej postaci nowy prezent. Będzie to bardzo przydatny ekspres do kawy, który warto będzie oczywiście postawić w kuchni (w domu).
Cel: Zapłacić rachunek i powrócić do domu (250 punktów aspiracji)
Obie te czynności najprościej będzie załatwić przy jednym podejściu. Jeśli wybierzesz menu telefonu komórkowego, powinieneś zauważyć opcję, dzięki której zapłacisz rachunek i wezwiesz taksówkę (#1). Po powrocie do domu gra powinna wyświetlić nowy ekran podsumowania (#2), z którym można się oczywiście bliżej zapoznać.