[Scenariusz 2] Rozdział 3 cz.2 | The Sims Historie z życia wzięte poradnik The Sims: Historie z życia wzięte
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Cel: Poznać lepiej Natalię (500 punktów aspiracji)
Z podobnymi wyzwaniami miałeś już do czynienia w trakcie rozgrywania pierwszego scenariusza, tak więc powinieneś wiedzieć, co należy robić. Zacznij od wybierania opcji luźnej pogawędki (#1). Z czasem zaczną się oczywiście pojawiać nowe akcje. Warto także opowiedzieć dowcip (#2) oraz zajrzeć do opcji z kategorii Baw się.
Staraj się wybierać takie akcje, dzięki którym będziesz mógł zyskać punkty związku, a jednocześnie nie zrazisz do siebie Natalii (#1). Radziłbym więc całkowicie omijać takie kategorie jak chociażby Flirtuj (w ostateczności może to być dość neutralna akcja Podziwiaj). Docelowo będziesz musiał osiągnąć około 50 punktów związku (#2). Nie powinno ci to zająć zbyt dużo czasu.
Cel: Zagrać z Natalią w Miszuno (500 punktów aspiracji)
Mógłbyś oczywiście kontynuować rozmowę, lecz nie będzie to konieczne. Skieruj się do właściwej części parku (#1). Będziesz tu musiał odnaleźć miejsce, w którym znajduje się stanowisko tej gry (#2). Kliknij na urządzeniu i wybierz odpowiednią akcję, tak aby przystąpić do zabawy. Natalia powinna się do niej automatycznie dołączyć. Będziesz tu musiał spędzić co najmniej kilkanaście sekund.
Cel: Pogawędzić z Natalią (500 punktów aspiracji)
Zadanie to będzie bardzo proste. W pierwszej kolejności będziesz musiał przerwać zabawę w Miszuno (#1). Wstań i z menu akcji wybierz opcję luźnej pogawędki (#2). Docelowo powinno ci się udać podwyższyć poziom związku do około sześćdziesięciu punktów. Będziesz też oczywiście mógł wybrać inne akcje. Nie radziłbym jednak próbować żadnych śmielszych posunięć.
Mile spędzany czas dobiegnie niestety końca. Za kilka chwil załączy się krótka scenka przerywnikowa. Wincenty otrzyma od jednej z kobiet dziwny prezent (#1), co najwyraźniej zaskoczy Natalię (#2). Dziewczyna postanawia opuścić teren parku. Nie będziesz niestety mógł temu w żaden sposób zapobiec.
Cel: Powrócić do domu (250 punktów aspiracji)
To właściwie czysta formalność. Podobnie jak w przypadku poprzednio rozgrywanych rozdziałów, będziesz musiał wezwać taksówkę, a następnie potwierdzić powrót do domu (#1). Po chwili gra powinna też wyświetlić ekran podsumowania (#2). Z racji tego, iż w tym dniu nic więcej już nie zdziałasz, zajmij się regeneracją pasków potrzeb Wincentego.