[Scenariusz 2] Rozdział 10 | The Sims Historie z życia wzięte poradnik The Sims: Historie z życia wzięte
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Cel: Sprawdzić pocztę elektroniczną (250 punktów aspiracji)
Zadanie to powinno uaktywnić się w godzinach popołudniowych. W celu przystąpienia do tego wyzwania będziesz musiał oczywiście skorzystać z dowolnego komputera (#1) i wybrać opcję sprawdzenia poczty elektronicznej. Przeczytaj zawartość e-maila, która powinna ukazać się na ekranie (#2).
Cel: Zaprosić Samantę do domu (250 punktów aspiracji)
Wincenty postanawia spotkać się z Samantą, tak aby jednoznacznie ustalić dlaczego wychodzi za mąż (#1). W tym celu będziesz musiał do niej zadzwonić i oczywiście zaprosić ją do domu. Zaczekaj teraz aż Regina zjawi się przy Twojej posiadłości (#2). Może to trochę potrwać, tak więc musisz uzbroić się w cierpliwość.
Cel: Pogawędzić z Samantą (250 punktów aspiracji)
Samanta rozpocznie swoją wizytę w dość niecodzienny sposób - atakując Wincentego poprzez wybieranie agresywnych akcji (#1). Po wyświetleniu właściwego celu tego zadania będziesz musiał wybrać opcję pogawędki (#2). Warto oczywiście obserwować pojawiające się na ekranie ikony i czytać kolejne kwestie dialogowe.
Cel: Wyprosić Samantę z domu (500 punktów aspiracji)
Samanta ostatecznie na tyle poirytuje naszego bohatera, że zdecyduje się on ją wyprosić. W tym celu będziesz musiał wybrać odpowiednią akcję z rozwijanego menu (#1). Samanta nie będzie niestety chciała wykonać tej czynności. Zamiast tego przystąpi do akcji, zaczynając od zniszczenia znajdującej się tu wieży (#2). Nie będziesz jej niestety mógł powstrzymać.
Odpowiednio wcześniej radziłbym skorzystać z telefonu i zamówić wizytę majstra (#1). Ważne jest to żeby wykonać to przed zachodem Słońca, gdyż w przeciwnym przypadku przyjedzie dopiero na następny dzień. Zalety tego rozwiązania docenisz już za kilkanaście sekund. Samanta zniszczy bowiem zlew (#2), w wyniku czego w kuchni zaczną pojawiać się kałuże wody.
Samanta opuści w końcu teren posiadłości (#1), dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do naprawy wyrządzonych zniszczeń. Jeśli skorzystałeś z usług majstra, nie będziesz się musiał o to martwić. W przeciwnym przypadku musiałbyś KONIECZNIE naprawić zlew (#2), gdyż w przeciwnym przypadku zalałbyś całą kuchnię.
Po chwili otrzymasz także nowy prezent (#1). Co ciekawe, gitarę otrzymasz od Samanty, razem z bardzo ciekawą karteczką, z której zawartością warto się oczywiście bliżej zapoznać. Zaczekaj teraz na wyświetlenie pełnego podsumowania tego rozdziału (#2).