[Scenariusz 2] Rozdział 2 cz.1 | The Sims Historie z życia wzięte poradnik The Sims: Historie z życia wzięte
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Rozdział ten oficjalnie rozpocznie się około godziny siedemnastej następnego dnia, tak więc będziesz miał wystarczająco dużo czasu żeby zająć się innymi sprawami. Możesz zrelaksować się, poczytać książkę (#1), bądź też zaprosić gości do domu (choć rozmowa przez telefon też się sprawdza). Najważniejsze jest to żeby w momencie przystępowania do pierwszego wyzwania większość współczynników potrzeb mieć na wysokim poziomie (#2). Najważniejsze parametry (w tym konkretnym przypadku) to Energia oraz Głód.
Około godziny siedemnastej zadzwoni telefon (#1). Odbierz połączenie, a zostaniesz zaproszony na wspólny wieczór w znajdującej się w okolicy kręgielni (#2). Dotarcie w to miejsce będzie pierwszym wyzwaniem tego rozdziału.
Cel: Udać się na kręgielnię (250 punktów aspiracji)
Powinieneś już doskonale wiedzieć, co należy w takich sytuacjach robić. Skorzystaj z telefonu komórkowego i zamów taksówkę (nie musisz wybierać opcji wspólnego wyjazdu). Po wyświetleniu nowego okna jako cel podróży wybierz Gwiezdną Kręgielnię (#1). Wyjdź z domu i zaczekaj na taksówkę. Będziesz teraz musiał zaczekać na załadowanie nowej mapy (#2). Wyjdź z taksówki.
Cel: Pograć w kręgle (500 punktów aspiracji)
W pierwszej kolejności będziesz musiał zaczekać na swoich kolegów (#1). Warto oczywiście czytać pojawiające się w rogu ekranu informacje. Zostaniesz zaproszony do wspólnej gry w kręgle. Skieruj się więc do wnętrza budynku i kliknij na niezajęty tor (#2), który powinien znajdować się przy lewej ścianie. Będziesz musiał troszeczkę pograć, zanim przystąpisz do kolejnego zadania tego rozdziału.
Cel: Zamówić kawę (250 punktów aspiracji)
Po kilku chwilach w kręgielni zaczną pojawiać się inni goście (#1). Koledzy naszego bohatera zwrócą szczególną uwagę na panią, która zajmuje się sprzedażą kawy (#2). Będziesz się tam teraz musiał udać. Nie klikaj na Sima, tylko na ladę. Wybierz opcję zakupu kawy, tak aby móc posunąć fabułę do przodu.
Po chwili załączy się scenka z rozmowy z Natalią (tak ma na imię stojąca tu dziewczyna). W rezultacie sterowany przez nas bohater otrzyma od niej numer telefonu (#1). Możesz już wrócić do swoich kolegów. Nie musisz kontynuować rozmowy z Natalią, gdyż przyjdzie jeszcze na to czas (w kolejnych rozdziałach scenariusza). Wysłuchaj kolejnej rozmowy (#2), która powinna się automatycznie rozpocząć.