Podczas rejsu | Rozdział 7 - Na statku | The Raven Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Podczas rejsu
Zaczynasz od rozmowy Patricii i Adliego. Kierujesz tu kobietą, więc wypytaj swego partnera o wszystkie tematy - Legranda, Incha oraz o plan dalszego działania. Na końcu pojawi się możliwość zapytania o fałszywy klejnot, z której również należy skorzystać.
Po wzięciu klejnotu i opuszczeniu kajuty wróć do niej. Przyjrzyj się łazience, pudłu na kapelusze, a potem walizce - Patricia wyjmie z niej naszyjnik. Następnie opuść kabinę, jednak uwaga - mamy tu poważny bug! Jeżeli po przesunięciu kursora w prawy dolny róg nie pokazuje się opcja wyjścia z kajuty, musisz wejść do Manu gry i w ustawieniach (Settings) zmienić rozdzielczość na mniejszą. W momencie pisania tego poradnika nie ma jeszcze łatki poprawiającej ten defekt.
Po wyjściu skieruj się do kajuty baronowej po prawej stronie. Jeśli nie widać możliwości przejścia, jest to bug jak powyżej - zmiana rozdzielczości powinna pomóc. Po scence skieruj się w prawo i wyjdź schodkami na górę. Obejrzyj flagę i zabierz maszt. Następnie zwróć uwagę na szyb wentylacyjny. Obejrzyj go po raz drugi.
Zejdź na dół i przyjrzyj się Inchowi trzy razy. Potem rzuć okiem na plakat. Skieruj się schodkami na dół. Obejrzyj dwukrotnie model statku, a także magazyny leżące na sąsiednim stoliku. Teraz czeka Cię dwukrotne przyjrzenie się drzwiom do kajuty Legranda. Ostatnia czynność to skorzystanie z drzwi do kajuty medycznej i rozmowa z doktorem. Porusz wszystkie możliwe tematy.
Wróć na górę, do salonu. Po występie Kreutzera porozmawiaj z lady Westmacott. Zabierz ze stołu szczypce do sałaty. Następnie skieruj się w dół ekranu i wyjdź na pokład. Tu weź ręcznik oraz przyjrzyj się leżakowi. Potem przejdź na prawo i obejrzyj skrzypka. Jest smutny, więc pogadaj z nim.
Skoro znasz nastroje wszystkich, czas działać. Wróć do szybu wentylacyjnego i użyj na nim naszyjnika. Niestety, Patricia ma za słabe palce, więc połącz w inwentarzu szczypce z monetą, a uzyskasz zaimprowizowany śrubokręt, który da sobie radę z zadaniem.
Gdy szyb stoi otworem, użyj ręcznika na stojącym maszcie. Całość wsadź do szybu. Potem obejrzyj scenkę i znajdziesz się w kajucie baronowej. Tu otwórz przenośną szafkę, a widok zmieni się na baterię butelek. Obejrzyj wszystko, co tylko się da - najlepiej po dwa razy. Skórzany pasek skrywa pewien mechanizm - przyjrzyj mu się i zwróć uwagę na karteczkę z tyłu. Zakończ na razie badanie szafki. W kajucie przyjrzyj się porozrzucanym zdjęciom, potem manekinowi, rzuć też okiem na szafkę po prawej stronie. Na koniec obejrzyj drzwi wyjściowe i skorzystaj ze zwisającego ręcznika, aby wrócić do szybu. Ups...
Po scence sprawdź magnetofon leżący na szafce. Przesuń się w lewo, co da ci dostęp do kolejnej planszy. Tu przeszukaj bagaż, torebkę oraz rzuć okiem na łóżko. Potem użyj krzesła, aby wysunąć ręcznik, a dzięki niemu dostać się do szybu.
Wróć do swojej kajuty. Na korytarzu spytaj Gerbradta o wszystkie dostępne rzeczy. W kabinie porozmawiaj przez drzwi z Adilem. Oczywiście tu również wypada poruszyć każdy możliwy temat. Po dyskusji zejdź pod pokład i przejrzyj ponownie magazyny leżące koło kajuty medycznej.
Udaj się salonu i przyjrzyj dwukrotnie baronowej, a potem porozmawiaj z kapitanem (musisz przejść w dolną część ekranu, aby go zobaczyć). Zagadaj go znowu, a dowiesz się o dwóch artystach - Buonarrotim i Durerze. Na końcu przeprowadź rozmowę z lady Westmacott,a dowiesz się o Picassie. Wróć do korytarza i obejrzy jeszcze raz plakat.Teraz powrót do kajuty, gdzie Adli wciąż bierze prysznic. Dzięki rozmowie z nim dowiesz się więcej o Durero. Możesz iść do kajuty baronowej - do czego znowu posłuży szyb wentylacyjny.