Muzeum | Rozdział 8 - Kair | The Raven Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Muzeum
Przeszukaj szufladę na lewo od strażnika. Potem wyjdź z ukrycia drugi raz i użyj leżącego na biurku wykazu, aby wpisać tam swoje imię. Uruchom ekspres do kawy, a następnie kliknij na drzwi wyjściowe. Potem jak gdyby nigdy nic wróć do muzeum i porozmawiaj ze strażnikiem.
Przyjrzyj się dwukrotnie pannie Miller. Potem skieruj w dół ekranu, aby przejść do sali z ekspozycją stałą. Rzuć okiem na lady Westmacott (musisz kliknąć nieco wyżej). Potem skup uwagę na figurce, oznaczonej na grafice czerwonym kółkiem. Potem pogadaj ze wspólniczką- scenka rozpocznie się automatycznie.
Obejrzyj statuę po lewej stronie, a potem ścianę za nią. Następnie wróć na dach i skieruj się prosto do komina. Wciśnij cegły w kolejności (od lewej): pierwsza, czwarta, trzecia. Kliknin na nich ponownie, by wróciły do poprzedniego położenia. Teraz wciśnij trzecią, pierwszą i czwartą.
W tajnym pomieszczeniu obejrzyj dwukrotnie stół i radiostację na stole. Opuść pokój po drabince. Znajdziesz się w ciemnościach, jednak gdy przesuniesz kursorem w lewo, znajdziesz przełącznik. Spróbuj go użyć. Nadal w mroku przesuń kursor na prawą stronę ekranu i jedź powoli w górę, póki nie znajdziesz kabla. Użyj na nim scyzoryka, który niespodziewanie znalazł się w kieszeni Adliego. Potem wróć na górę i posłuż się nim ponownie - tym razem na lampie.
Uzyskasz kabel z żarówką, na którym po raz trzeci użyjesz scyzoryka. Zejdź na dół i podłącz żarówkę do kabla w mroku. Skorzystaj z przełącznika. Przyjrzyj się stworzonej przez siebie lampie. Wróć na górę i przyjrzyj się rzeczom po prawej stronie - jest tam papier ścierny, który musi zostać użyty na żarówce. Po oczyszczeniu zejdź na dół, zamontuj ją do lampy i użyj przełącznika.
Idź w lewo i stań przy stole. Obejrzyj go dwakroć. Potem idź dalej w lewo i znajdź w ciemności, a lewym górnym rogu mechanizm. Po jego użyciu otworzysz tajne przejście. Skorzystaj z niego.
Użyj kajdanek (leżą na podłodze) na Patricii. Teraz dłuższa rozmowa z Inchem.
Przeszukaj torbę - znajdziesz w niej gumę do żucia oraz worek. Przyjrzyj się sprzętowi do wspinaczki. Wybierz opcję założenia go. Trzykrotnie obejrzyj przeszklony dach po lewej. Zwróć uwagę na płachtę leżącą na dole ekranu.
Po jej odsłonięciu znajdziesz sprzęt czyściciela okien. Tu weź szmatę. W inwentarzu użyj gumy do żucia - zyskasz diament, papierek oraz przezutą gumę. Kolejna czynność to użycie scyzoryka na przeszkolonym dachu.
Użyj tam następnie papierka, aby wywołać spięcie. Wyjmij szmatę i podłóż ją pod kapiącą wodę - u góry ekranu. Mokry materiał użyj na szkle. Zabierz leżącą na skrzyni rączkę - otworzysz nią okno dachu. Potem najedź kursorem na sprzęt leżący koło torby, a zobaczysz opcję zjazdu na dół.
Pierwsze, co należy zrobić, to przyjrzenie się kamerze pod Adilem. Zarzuć na nią worek. Potem, kliknij na protagonistę, aby zjechać na dół. Przyjrzyj się dwukrotnie ekspozycji z brylantem. Użyj na niej gumy do żucia, a następnie diamentu. Obejrzyj wyjście, a potem kordon. Możesz wziąć metalowy stojak (jest na pierwszym planie). Uderz nim diament przyklejony do szyby.
Otwórz pokrywę drewnianego sarkofagu. Podnieś leżący po prawej stronie kamień i za jego pomocą ogłusz Olivera. Obejrzyj dziurę po eksplozji i użyj jej, aby wyjść. Usiądź wygodnie i obejrzyj dłuższe zakończenie, z którego dowiesz się, kim tak naprawdę jest Kruk.