8.THE IGOR BALTIYSKY | The Punisher poradnik The Punisher
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Na początku czeka nas trochę strzelania i ukrywania się. Po skończonej bitwie przesłuchujemy poddającego się (096). Wchodzimy przez oświetlone na zielono drzwi, potem na dół. Przebijamy się przez kolejne pokoje i docieramy do kolejnego delikwenta, którego trzeba przesłuchać (097).
Wychodzimy zielonymi drzwiami. Drabinami schodzimy na sam dół. W pomieszczeniu zakładamy ładunek wybuchowy na zaznaczonym miejscu (098) i przesłuchujemy kolejnego bandziora. Idziemy na drugą stronę schodami. W pomieszczeniu sąsiednim zakładamy kolejna bombę (099) i schodzimy na dół schodami. Załatwiamy nadchodzące posiłki i wchodzimy do piętro niżej, a następnie w dół. Znajdujemy się w sekcji kajut. Zasada jest prosta. Z każdego pokoju wyskakuje jeden przeciwnik. Załatwiamy wszystkich (zaopatrzcie się w jakiś lepszy karabin).
Wchodzimy schodami po prawej stronie (100). Trafiamy na kolejne kajuty. Przechodzimy przez korytarz pełen pary (101), potem w lewo i zielonymi drzwiami. Wchodzimy na samą górę.
Okazuje się, że na statku są jeszcze prostytutki, trzeba je uratować. Zaczyna się zabawa w kotka i myszkę (możecie jeśli chcecie, wejść do pomieszczenia po lewej stronie, żeby opuścić jeden z większych kontenerów, zabije on 2-3 przeciwników). Kontenerów jest wystarczająco dużo, żeby się ukryć. Po skończonej walce przesłuchujemy gościa (102). Mówi nam, że na statku nie ma bomby. Odwiedzamy też kontener z panienką. Wchodzimy na górę i zabijamy gości w kamizelkach. Wychodzimy z magazynu i wędrujemy tam gdzie otworzone są już drzwi. W jednym z korytarzy (103) spotkasz gościa z czaszką. Ma on w pokoju miotacz ognia - bajer - nie warto go brać, tym bardziej że zaatakuje cię zanim ci go da.
Dalej spotkasz dwóch wojskowych (104), mają super ciężkie karabiny (nie chcę operować nazwami, bo i tak to nic nie zmieni). Na walkę na krótkim dystansie są świetne. Czyścimy korytarze i idziemy do góry. Powtarzamy czynności. Musimy dojść do pokoju z doktorkiem i zakładnikiem (105). Zamieniamy karabin na pistolety, włączamy Shot Aim i ratujemy panienkę.