11.FISK INDUSTRIES | The Punisher poradnik The Punisher
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Zabijamy wszystkich strażników ukrywając się za filarami. Idziemy w prawo (123). Wciskamy guzik i idziemy do drzwi na lewo. Schodzimy na dół i załatwiamy wszystkich. Skręcamy w lewo i ukrywamy się za kartonami (124).
Eliminujemy strażników, przesłuchujemy poddanego i wyłączamy wieżyczki (125). Za drzwiami czeka na nas Bullseye (126). Walka z nim na tym etapie jest łatwa. Wystarczy, że będziesz omijał ostrza, którymi z pewnością będzie rzucał. Strzelaj mu w głowę. Gdy pasek jego energii zmniejszy się o 1/3, ucieknie. Możemy też zabrać trochę granatów ze skrzyń (granaty co jakiś czas "respawnują" się, więc nie żałuj).
Wsiadamy do windy i jedziemy na górę. Trafimy na pomieszczenie pełne krat z masą wrogów. Najlepszym rozwiązaniem jest dojście prawą stroną do samego końca i włączenie Slaughter Mode. Jeden ze strażników może zawołać resztę kolegów na naszą prośbę. Robimy to. I wyżynamy resztę. Idziemy dalej. Natrafiamy na "dach" pomieszczenia podobnego do tego, w którym byliśmy wcześniej (127). Zamiast od razu zabijać, poczekajmy, aż strażnicy się rozstawią. Wtedy zaczynamy jatkę. Po walce przybywa Bullseye (128). Strategia nie uległa zmianie - strzelamy mu w głowę i unikamy jego noży. Możemy użyć też granatów. Znowu ucieknie, ruszamy za nim (Przedtem dozbrajamy się - granaty są koło skrzyń).
Trafimy na okrągły korytarz. Uważamy na dziurę w suficie i zabijamy wszystkich. Idziemy do drzwi na prawo. Wchodzimy błyskawicznie do góry (129), nie interesujemy się strażnikami z bocznych balkonów. Jesteśmy na górze, skręcamy w prawo i biegniemy do biura Kingpina (130).
Jest tam Bullseye. To trzecia i ostatnia z nim walka (131). Ma mało energii. Strzelamy mu w głowę i rzucamy granaty. Gdy będzie leżał na ziemi, ładować ile wlezie w jego łepetynę. Będziemy musieli nieźle "matrixować" żeby przeżyć. Po zwycięskiej walce okazuje się, że budynek opanowała Yakuza. Wyżynamy ich i zjeżdżamy windą na sam dół. Jesteśmy świadkami ogromnej rzezi między strażnikami a Yakuzą (132). Poczekajmy, aż pozabijają się nawzajem. Spotkasz gości podobnych nieco do Sama Fishera z gry Splinter Cell. Ich należy zabić strzałem w głowę. Dobijamy resztki, zajmujemy się działkiem automatycznym.
Biegniemy do pomieszczenia, gdzie byliśmy na początku (133), bierzemy ładunki wybuchowe i wracamy pod główne drzwi budynku. Zakładamy je, mamy 30 sekund. Kryjemy się w windzie. Paru wrogów wyjdzie, żeby przeszukać hol. Możemy ich wyciąć lub pobiec do wielkiej dziury w ścianie (134) i zakończyć misję.