14.STARK TOWERS | The Punisher poradnik The Punisher
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Znajdujemy się w małym centrum naukowym. Idziemy do przodu. Za chwilę będzie miała miejsce awaria. Okaże się, że Yakuza zaatakowała budynek. Zdobywamy broń i pędzimy na ratunek. Biegniemy przez dostępne korytarze i eliminujemy bandytów (154). Dochodzimy do wyjścia na taras, gdzie znajduje się helikopter (155). Zaczną do nas strzelać. Schodzimy drabiną na sam dół i załatwiamy grupę.
Na prawo masz drabinki, które prowadzą do przejścia na drugą stronę - użyj ich (156). Znajdujemy coś, co podobne jest do kanału i wchodzimy. Dostaniemy się do laboratorium (157). Bierzemy jednego z japońców na tarcze i po kolei kosimy konkurencję. Idziemy cały czas w prawo. Dochodzimy do pokoju z płomieniem.
Przesłuchujemy faceta z czaszką i aktywujemy kod w pojemniku z amunicją (158). Przechodzimy przez drzwi obok. Natrafimy na ostrą strzelaninę miedzy strażnikami a terrorystami. Pomóż obrońcom prawa w zlikwidowaniu wroga (159). W następnym pomieszczeniu trzeba sobie radzić już samemu. Prowokujemy każdego kogo znajdziemy i ukrywamy się w przejściu, gdzie byliśmy (Slaughter Mode świetnie tu pasuje).
Wchodzimy na górę i przez drzwi (160). Czeka nas podobna rzeź. Używaj stanowisk komputerowych jako osłon. Biegnąc dalej zastaniemy małą pułapkę. Dwaj goście będą nas ostrzeliwać zza zasłony - Shot Aim i do boju. :-) Wchodzimy na kolejny większy korytarz. Przeskakujemy za pojemnik po lewej stronie i robimy czystkę (161). Idziemy na lewo.
Rozpoczyna się walka z helikopterem - kolejnym bossem gry. Za pierwszym razem będzie nas atakowała również spora grupa Yakuzy. Biegniemy na środek placu i bierzemy bazookę (162). Strzelamy w helikopter do momentu eksplozji, robimy przy okazji uniki i biegamy w różne strony, tak aby gość z karabinem w maszynie latającej nie mógł nic nam zrobić (163). Zajmujemy się resztą złych chłopców. To już koniec misji.