10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher poradnik The Punisher
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Eliminujemy strażników na obu wieżach (108) i gościa patrolującego plac przed bramą (za pomocą snajperki). Wchodzimy do budki po prawej stronie, a następnie po lewej. Będzie tam 3 strażników. Przełączamy wajchę na ścianie i wchodzimy przez bramę. Ukrywamy się za kamieniem po lewej stronie (109) i eliminujemy każdego kto nadbiega. Idziemy dalej, załatwiamy snajperów na dachu i resztę.
Wchodzimy do budynku. Przechodzimy przez koszary, toalety i idziemy do drugiego pokoju - włączamy Shot Aim i załatwiamy wszystkich. Na zapleczu jest zbrojownia (110). Jeśli przesłuchałeś gościa z czaszką, masz do niej dostęp (jest tam bazooka). Wychodzimy na zewnątrz. Teraz przeżyjesz trudne chwile. Wyskoczy na Ciebie masa przeciwników. Na górze są snajperzy. Możesz od razu wskoczyć za kamienie po ciemnej stronie drogi albo eliminować wszystkich po kolei licząc, że nie zabraknie Ci zdrowia. Idziemy wzdłuż drogi (111).
Dojdziemy do małej jednostki wojskowej, strzelamy w beczki z benzyną i wchodzimy do środka. Zabijamy każdego oprócz miejscowego dowódcy (112) - powie nam, że na zapleczu są ładunki wybuchowe. Kładziemy je z tyłu budynku, szybko uciekamy, aby nie zranić Franka. Nowo otwartą drogą kierujemy się do następnej sekcji. Czeka nas spotkanie z działem automatycznym. Podejdźmy możliwie najbliżej i rzućmy granat (113). Powinno zabić gościa obsługującego maszynkę.
Wchodząc na kolejną lokację widzimy eksplozje bramy i wybiegającego "komandosa". To Nick Fury - nasz sprzymierzeniec. Razem z nim czyścimy pozostałe lokacje. Dochodzimy do kolejnego działka (114). Jeśli mamy granaty, to je wykorzystujemy. W innym wypadku kryjcie się za betonowymi zasłonami i na zmianę z Nickiem przyjmujcie na siebie strzały i strzelajcie do gościa. Wchodzimy do budynku i zabijamy każdego, w pokoju obok przesłuchujemy zaznaczonego wroga. W następnym pokoju jest zbrojownia. Wchodzimy tam, zabijamy wszystko, co się rusza i bierzemy ciężki karabin maszynowy. Wchodzimy do jadalni (115). Zacznie się sieczka na całego. W razie dużych obrażeń weź jednego z przeciwników i uzdrów się.