Scene 3 (2) | The Assignment | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Ukończ szkolenie z zakresu gadżetów.
Po wyjście z sali treningowej skręć w lewo i idź prosto, aż dojdziesz do Santa's Workshop. Czas na naukę, która przybliży Ci nieco temat gadżetów.
Twoim pierwszą zabawką będzie spinka do włosów. Dzięki niej możesz otwierać zamki. Zajmij się obiema kłódkami (#20) i przejdź do kolejnego pokoju. Ze stołu zabierz walizkę , a z przeciwległej ściany informację . Idź dalej, do pomieszczenia z manekinem. Teraz poznasz drugą funkcję spinki. Okazuje się, iż niewinnie wyglądające narzędzie do włosów może być śmiercionośną bronią. Przestaw jej ustawienie na alternatywne i pokonaj trzema ciosami sztucznego człowieka. Potem odstaw gadżet na stół i przejdź dalej.
#21 |
#22 |
Typowym rozwiązaniem, gdy nie chcemy nikogo powiadomić o swojej obecności, jest odwrócenie uwagi przeciwnika. Zabierz ze stołu monetę i rzuć ją w pusty róg pomieszczenia (#21) . Gdy strażnik odejdzie ze swojego stanowiska przekradnij się za nim i wejdź do kolejnego pokoju.
Ostatnim gadżetem jaki poznamy będzie środek chemiczny, który służy do usuwania martwych ciał - Body Remover. Użyj go przy leżącym naukowcu (#22) , odsuń się trochę i obserwuj jak truposz rozpływa się w powietrzu. Ten środek jest bardzo użyteczny gdy nie chcemy zostawiać za sobą żadnych dowodów naszej obecności.
#23 |
Po wyjściu z ostatniego treningu skręć w prawo, a potem w lewo. Dojdziesz do wyjścia (#23) . W ten sposób udało Ci się ukończyć samouczek. Zaraz rozpoczniesz prawdziwą robotę tajnego agenta.