Scene 1 | The Safecracker | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Zabierz koniecznie jakąś cichą broń. Shepherd Arms będzie tutaj doskonały. Z gadżetów zaopatrz się w deszyfrator, monetę oraz miotacz haków.
The Safecracker, Scene 1
Znajdź kwaterę główną korporacji barona Dumas.
Postaraj dowiedzieć gdzie przebywa Doktor Schenker.
Postaraj dowiedzieć się czegoś o organizacji H.A.R.M.
Intelligence Items: 5
#167 |
#168 |
Wpierw podejdź do przodu I przyczaj się przy jednej ze skrzyń. Wysłuchaj rozmowę i poczekaj na strażnika. Zabij go jednym celnym strzałem (#167) . Teraz skradaj się prawą stroną do budynku.
Użyj monety by zwabić przeciwników poza zasięg kamer. W budce strażniczej znajdziesz plany .
Przejdź na drugą stronę placu i wejdź po drabinie. Po krótkim spacerze zabierz kopertę , która znajduje się koło pojemnika (#168) . Kolejny list leżeć natomiast będzie pod rusztowaniem, niedaleko skrzyń (jeżeli go nie ma znajdziesz go tam, gdzie pokazuje rysunek #170. Zabij przeciwnika, zejdź na dół i udaj się w jedyną możliwą stronę.
#169 |
#170 |
Pokonaj kolejnych dwóch wrogów i użyj żółtego pojazdu (#169) . Zrobi Ci on przejście w ścianie. Przejdź do przodu, wysłuchaj zabawnej konwersacji i ucisz kilku strażników. Dokumenty będą leżały na biurku, w pokoju po lewej lub na niższym piętrze (pokazane na rysunku #172).
Idź cały czas prosto aż dojdziesz do kolejnego magazynu (#170) . O ile wcześniej nie znalazłeś listu zabierz go ze skrzyń, pokonaj przeciwnika i skieruj się w prawo.
#171 |
#172 |
Na schodach (#171) uważaj na strażnika. Uporaj się z nim jak najszybciej i idź dalej. Trafisz do następnego pomieszczenia (#172) , w którym mogą leżeć wspomniane wcześniej akta. Wskocz na zielone skrzynki i za ogrodzenie. Użyj czerwonego przycisku aby włączyć zasilanie. Za maszyną może tez znajdować się mikrofilm (jeżeli go tu nie ma to czeka na Ciebie na pierwszym placu, tuż po rozpoczęciu misji, w spadku powierzchni tam, gdzie kończy się piasek a zaczyna metal).
Udaj się teraz dalej, wjedź windą na górę i wróć na plac. Skieruj się w lewo, uporaj się z kłódką i za pomocą przycisku aktywuj podnośnik. Tym samym ukończysz misję.