Scene 2 | Rescue Attempt | The Operative No One Lives Forever poradnik The Operative: No One Lives Forever
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Rescue Attempt, Scene 2
Zlokalizuj wejście do podziemnego laboratorium.
Intelligence Items: 4
#211 |
#212 |
Na samym początku uporaj się z trzema strażnikami. W budce po prawej znaleźć możesz kamizelkę kuloodporną. Podejdź do tunelu. Z muru zabierz informację i przeskocz pomiędzy deskami. Po krótkim spacerze wyjdź na świeże powietrze.
Na niebieskich skrzynkach znajdziesz list (#211) . Kieruj się w prawo, wejdź na wzgórze i skręć znów w prawo. Znajdziesz się przed wielkim magazynem (#212) . Wejdź do niego i przejdź pod podłogą wysłuchując śmiesznych rozmów. W końcu znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym leży mikrofilm i kamizelka kuloodporna.
#213 |
#214 |
Wyjdź z pokoju, zabij kilku strażników i podejdź kawałek, by znaleźć się na placu (#213) . Wejdź w zgłębienie po prawej i znajdź tunel, który tworzą skrzynie. Na samym końcu wespnij się na dwie paczki i zeskocz na asfalt. Zabij dwóch strażników i podejdź do motocyklu. Teraz czeka Cię mała przejażdżka.
Już po pierwszych kilku metrach będziesz napotkasz na pierwszą przeszkodę (#214) . Zejdź z pojazdu i uporaj się z dwoma napastnikami. W budce będzie kamizelka kuloodporna oraz teczka . Wsiądź na motocykl i jedź dalej, przejeżdżając wszystkich napastników. Jeżeli ich ominiesz będą mogli razić Cię ze swoich pistoletów, a leżąc martwi na ziemi nie będą mieli tej możliwości :-).
#215 |
#216 |
W końcu dotrzesz do miejsca, gdzie zacznie atakować Cię człowiek w helikopterze. Podejdź w lewo, do budki na skale i zejdź z motocyklu. Przy pomocy szybkostrzelnej broni uporaj się z helikopterem (wystarczy trochę go pomęczyć by się rozleciał) (#215) .
Wejdź po drabinie (uwaga, przeciwnik z wyrzutnią granatów), zabij dwóch strażników i zabierz amunicję. Wciśnij czerwony klawisz (#216) i zejdź na dół. Podejdź do samotnego, białego kamienia, z którego wysunął się panel kontrolny. Użyj na nim deszyfratora aby otworzyć przejście w skale. Gdy w nie wejdziesz zakończysz misję.