Zdolności | Podstawy The Elder Scrolls Legends
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Karty w The Elder Scrolls: Legends posiadają wiele ciekawych i przydatnych zdolności. Ich dobre poznanie jest niezbędne do wygrywania pojedynków z innymi graczami.
- Przełamanie
- Szarża
- Wyssanie
- Ochrona
- Ostatnie tchnienie
- Likwidacja
- Kradzież
- Regeneracja
- Znak
- Aktywacja
- Osłona
- Spętanie
- Uciszenie
- Przywołanie
- Celowanie
- Przemienienie
- Proroctwo
Przełamanie
Gdy stworzenie z Przełamaniem zaatakuje i zabije wrogie stworzenie, pozostałe obrażenia (jeśli takie zostaną) zadaje wrogiemu bohaterowi. Przykładowo, stworzenie z Przełamaniem o statystykach 6/4 atakuje wrogą jednostkę o statystykach 3/2. Ze względu na to, że przeciwne Stworzenie ma tylko 2 punkty życia wrogi bohater otrzyma pozostałe 4 punkty obrażeń.
Porady
- Wykorzystuj jednostki z Przełamaniem do wywierania presji na przeciwniku.
- Staraj się eliminować Stworzenia przeciwnika w taki sposób, aby zdołać dodatkowo zahaczyć o jego zdrowie.
- Pamiętaj, że jeśli postawisz przed jednostką z Przełamaniem słabego taunta to Twój bohater na pewno otrzymasz obrażenia.
- Możesz zbuffować jednostki z Przełamaniem, aby zmusić przeciwnika do skupienia się na ich eliminacji.
Szarża
Szarża umożliwia atak Stworzeniu w tej samej turze, w której zostało zagrane.
Porady
- Jednostki z Szarżą są świetne do zadania szybkich obrażeń przeciwnikowi.
- Bardzo dobrze sprawują się jako szybkie removale.
- Zbuffowane jednostki z Szarżą mogą zadawać potężne obrażenia.
- Szarża w połączeniu z Akcją Szybki Cios sprawi, że Twoje Stworzenie będzie mmogło zaatakować dwukrotnie zaraz po wejściu na planszę.
Wyssanie
Gdy Stworzenie z umiejętnością Wyssania zaatakuje w Twojej turze, bohater odzyska tyle punktów zdrowia ile wynosi atak danej jednostki. Przykładowo, Stworzenie z atakiem 4 przywróci bohaterowi 4 punkty zdrowia.
Porady
- Jednostki z Wyssaniem mogą podreperować zdrowie Twojego bohatera.
- Stworzenia te są często brane za pierwszy cel z obawy na to, że przeciwnik odzyska stracone punkty zdrowia.
Ochrona
Stworzenia ze zdolnością Ochrony muszą zostać zaatakowane w pierwszej kolejności. Przykładowo, jeśli jednostka 3/2 jest schowana za stworzeniem 4/5 z Ochroną, najpierw należy zniszczyć obrońcę, aby dostać się do słabszej jednostki (chyba, że skorzystasz z jakiegoś czaru bądź innej umiejętności, aby ominąć ochronę).
Porady
- Za jednostkami z Ochroną możesz schować słabsze stworzenia lub te, które chcesz utrzymać przy życiu ze względu na dodatkowe profity.
- Możesz ominąć jednostki z Ochroną korzystając z czarów bądź jednostek ze zdolnością Celowania.
- Kolejnym dobrym sposobem na ominięcie Ochrony jest Uciszenie takiego Stworzenia lub skorzystanie ze specjalnej Akcji, jak np. Zastraszenie.
Ostatnie tchnienie
Po zabiciu takiej jednostki wywołasz jakiś dodatkowy efekt, np. wzmocnisz pozostałe jednostki, dobierzesz kartę, zadasz określoną ilość obrażeń itd.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie