Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Elder Scrolls: Legends - poradnik do gry

The Elder Scrolls: Legends - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Talie dla początkujących | Przykładowe talie The Elder Scrolls Legends

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

W tym rozdziale znajdziesz przykładowe talie, które świetnie sprawdzają się w rękach początkujących graczy. Skompletowanie ich nie jest bardzo czasochłonne, a gra niezbyt skomplikowana.

Strzelec

Karty Zwinności (36)

Karty Siły (14)

Strzała w kolano (1) x3

Strzelczyni wyborowa (1) x3

Rekrut Gildii Woj. (2) x3

Piromanta ze Skaven (3) x3

Dobicie (2) x3

Prządka Kości Ziemi (4) x3

Wiedźma z Błot (2) x3

Triumfujący jarl (6) x3

Rekrut Gildii Złodziei (2) x3

Wojowniczy gigant (7) x1

Dzikus z Błot (3) x3

Czujny olbrzym (8) x1

Zwinny sojusznik (3) x3

 

Kurierka z Varanis (3) x3

 

Deshaańska mścicielka (4) x3

 

Terytorialna Żmija (4) x1

 

Liściokryj (5) x2

 

Skrzekacz (5) x2

 

Zarządca Zacisza Dusz (5) x3

 

Złodziejka z Quin'rawl (6) x1

 

Szybka i agresywna talia, która świetnie sprawdzi się na początku przygody z The Elder Scrolls: Legends. Nie znajdziesz tutaj drogich epickich i legendarnych kart, a jedyne podstawowe karty, które szybko będziesz w stanie stworzyć.

Początkowy etap: Postaraj się wylosować jak najwięcej stworzeń o koszcie 1 i 2 magii. Im więcej tym lepiej ponieważ szybko zapełnisz planszę i zaczniesz atakować przeciwnika.

Środkowy etap: Kontynuuj agresywną grę i nie idź na wymianę ze stronnikami przeciwnika jeśli nie będzie to absolutnie konieczne. Jeśli będziesz w posiadaniu Terytorialnej Żmii (4) to nie wrzucaj jej od razu na planszę tylko poczekaj na odpowiedni moment. Jednostka ta dysponuje Szarżą i Likwidacją zarazem więc szybko upora się z niewygodnym Stworzeniem przeciwnika.

Końcowy etap: Kontynuuj agresywną grę i idź na wymianę ze Stworzeniami przeciwnika tylko w razie konieczności. Do eliminacji trudnych celów wykorzystuj kombinację Strzała w kolano (1) + Dobicie (2) lub Strzelczyni wyborowa (1) + Dobicie (2).

Zalety

Wady

+ Szybkie jednostki

+ Bardzo duże obrażenia

+ Tania talia do stworzenia

- Bardzo słaba obrona

- Brak Stworzeń z dużą ilością zdrowia

- Szybka gra to ryzyko wykorzystania wszystkich kart z ręki

Zabójca

Karty Zwinności (14)

Karty Inteligencji (36)

Strzała w kolano (1) x3

Pomniejszy Znak (0) x3

Zmiana cienia (1) x3

Brutalny Popielny (1) x3

Dobicie (2) x3

Ognisty pocisk (1) x3

Złodziejstwo (3) x2

Abeceański nawigator (2) x3

Kurierka z Varanis (3) x3

Mistrzyni Kryszt. Wieży (2) x3

 

Mag z Wysokiej Skały (2) x3

 

Lodowy kolec (2) x3

 

Rozdarcie duszy (2) x3

 

Przebiegła sojuszniczka (3) x3

 

Telvański czarownik (3) x3

 

Błyskawica (4) x3

 

Lillandryńska wiedźma (5) x3

Bardzo agresywna talia, która skupia się przede wszystkim na atakowaniu bezpośrednio na portret przeciwnika. W talii znajdziesz stworzenia o niskim koszcie dzięki czemu będziesz w stanie wywierać presję na przeciwniku od samego początku pojedynku.

Początkowy etap: Postaraj się wylosować jak najwięcej stworzeń o koszcie 1 i 2 magii. Im więcej tym lepiej ponieważ szybko zapełnisz planszę i zaczniesz atakować przeciwnika.

Środkowy etap: Kontynuuj agresywną grę i nie idź na wymianę ze stronnikami przeciwnika jeśli nie będzie to absolutnie konieczne. Staraj się zbierać karty Akcji i nie zużywać ich bez większego celu.

Końcowy etap: Wprowadź do gry Mistrzynię Kryszt. Wieży (2). Za każdą użytą kartę akcji Twój stronnik zyska +1/+1 i właśnie dlatego musiałeś/łaś kolekcjonować karty Akcji na ręce! Wykorzystaj je teraz, aby zwiększyć statystyki Mistrzyni Kryszt. Wieży (2) i dobij przeciwnika.

Zalety

Wady

+ Szybkie jednostki

+ Bardzo duże obrażenia

+ Duża ilość wzmocnień i removali

+ Tania talia do stworzenia

- Bardzo słaba obrona

- Brak Stworzeń z dużą ilością zdrowia