Talie dla początkujących | Przykładowe talie The Elder Scrolls Legends
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
W tym rozdziale znajdziesz przykładowe talie, które świetnie sprawdzają się w rękach początkujących graczy. Skompletowanie ich nie jest bardzo czasochłonne, a gra niezbyt skomplikowana.
Strzelec
Karty Zwinności (36) | Karty Siły (14) |
Strzała w kolano (1) x3 | Strzelczyni wyborowa (1) x3 |
Rekrut Gildii Woj. (2) x3 | Piromanta ze Skaven (3) x3 |
Dobicie (2) x3 | Prządka Kości Ziemi (4) x3 |
Wiedźma z Błot (2) x3 | Triumfujący jarl (6) x3 |
Rekrut Gildii Złodziei (2) x3 | Wojowniczy gigant (7) x1 |
Dzikus z Błot (3) x3 | Czujny olbrzym (8) x1 |
Zwinny sojusznik (3) x3 | |
Kurierka z Varanis (3) x3 | |
Deshaańska mścicielka (4) x3 | |
Terytorialna Żmija (4) x1 | |
Liściokryj (5) x2 | |
Skrzekacz (5) x2 | |
Zarządca Zacisza Dusz (5) x3 | |
Złodziejka z Quin'rawl (6) x1 |
Szybka i agresywna talia, która świetnie sprawdzi się na początku przygody z The Elder Scrolls: Legends. Nie znajdziesz tutaj drogich epickich i legendarnych kart, a jedyne podstawowe karty, które szybko będziesz w stanie stworzyć.
Początkowy etap: Postaraj się wylosować jak najwięcej stworzeń o koszcie 1 i 2 magii. Im więcej tym lepiej ponieważ szybko zapełnisz planszę i zaczniesz atakować przeciwnika.
Środkowy etap: Kontynuuj agresywną grę i nie idź na wymianę ze stronnikami przeciwnika jeśli nie będzie to absolutnie konieczne. Jeśli będziesz w posiadaniu Terytorialnej Żmii (4) to nie wrzucaj jej od razu na planszę tylko poczekaj na odpowiedni moment. Jednostka ta dysponuje Szarżą i Likwidacją zarazem więc szybko upora się z niewygodnym Stworzeniem przeciwnika.
Końcowy etap: Kontynuuj agresywną grę i idź na wymianę ze Stworzeniami przeciwnika tylko w razie konieczności. Do eliminacji trudnych celów wykorzystuj kombinację Strzała w kolano (1) + Dobicie (2) lub Strzelczyni wyborowa (1) + Dobicie (2).
Zalety | Wady |
+ Szybkie jednostki + Bardzo duże obrażenia + Tania talia do stworzenia | - Bardzo słaba obrona - Brak Stworzeń z dużą ilością zdrowia - Szybka gra to ryzyko wykorzystania wszystkich kart z ręki |
Zabójca
Karty Zwinności (14) | Karty Inteligencji (36) |
Strzała w kolano (1) x3 | Pomniejszy Znak (0) x3 |
Zmiana cienia (1) x3 | Brutalny Popielny (1) x3 |
Dobicie (2) x3 | Ognisty pocisk (1) x3 |
Złodziejstwo (3) x2 | Abeceański nawigator (2) x3 |
Kurierka z Varanis (3) x3 | Mistrzyni Kryszt. Wieży (2) x3 |
Mag z Wysokiej Skały (2) x3 | |
Lodowy kolec (2) x3 | |
Rozdarcie duszy (2) x3 | |
Przebiegła sojuszniczka (3) x3 | |
Telvański czarownik (3) x3 | |
Błyskawica (4) x3 | |
Lillandryńska wiedźma (5) x3 |
Bardzo agresywna talia, która skupia się przede wszystkim na atakowaniu bezpośrednio na portret przeciwnika. W talii znajdziesz stworzenia o niskim koszcie dzięki czemu będziesz w stanie wywierać presję na przeciwniku od samego początku pojedynku.
Początkowy etap: Postaraj się wylosować jak najwięcej stworzeń o koszcie 1 i 2 magii. Im więcej tym lepiej ponieważ szybko zapełnisz planszę i zaczniesz atakować przeciwnika.
Środkowy etap: Kontynuuj agresywną grę i nie idź na wymianę ze stronnikami przeciwnika jeśli nie będzie to absolutnie konieczne. Staraj się zbierać karty Akcji i nie zużywać ich bez większego celu.
Końcowy etap: Wprowadź do gry Mistrzynię Kryszt. Wieży (2). Za każdą użytą kartę akcji Twój stronnik zyska +1/+1 i właśnie dlatego musiałeś/łaś kolekcjonować karty Akcji na ręce! Wykorzystaj je teraz, aby zwiększyć statystyki Mistrzyni Kryszt. Wieży (2) i dobij przeciwnika.
Zalety | Wady |
+ Szybkie jednostki + Bardzo duże obrażenia + Duża ilość wzmocnień i removali + Tania talia do stworzenia | - Bardzo słaba obrona - Brak Stworzeń z dużą ilością zdrowia |