Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdzial VII - Zadania Pozostale | Solucja | The Elder Scrolls III Trójca poradnik The Elder Scrolls III: Trójca

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Rozdział VII - Zadania Pozostałe

Tutaj znajduje się alfabetyczny spis i opis wszystkich pozostałych zadań, z jakimi będziecie mieli do czynienia przemierzając Twierdzą Smutku. Przypominamy, iż w dzienniku dostępna jest opcja katalogowania zadań - każde ma swoją nazwę i takie same są także w tym rozdziale. Nie ma tutaj tylko zadań głównych - opisanych w poprzednich rozdziałach.

BANDA CZARNEJ RZUTKI

Najpierw dostań się do Kanałów Bazaru i idź do [7], gdzie porozmawiaj z Narisą Adus - od niej dostaniesz to zadanie. Musisz dostać się do Kanałów Świątynnych (kolejno przez Wielki Bazar , Dziedziniec Świątyni i Wielką Świątynię ). Tam w [5] będzie duch Verinara , który przekaże ci ważną wiadomość. Idź do Zachodnich Kanałów - zaraz jak się tam znajdziesz, w [10] będzie dźwignia (jest na tej samej ścianie, co drzwi, którymi wszedłeś i ma wygląd uchwytu na pochodnię). Jeśli ją przekręcisz, utopisz całą bandę Czarnej Rzutki, ale trudniej będzie ci przeszukać to miejsce (potrzeba dużo mikstur do oddychania, bowiem nie można przekręcić dźwigni drugi raz). Jest to jednak jedyny sposób jeśli masz naprawdę słabą postać (do 10 poziomu), ale jeśli jesteś lepszy - przeczytaj drugi sposób.

Wszyscy członkowie bandy mają niezwykle zabójcze rzutki, dwie - i padasz mając nawet 300 życia. Ale nie mają ich nieograniczonej ilości - wystarczy uniknąć pierwszych 5-7 rzutek, a później rzucić się na przeciwnika. Co prawda będziesz obrywał, ale już znacznie, znacznie mniej. Jeśli wolisz jednak zalać kanały, ma to swój plus - przeciwnicy nie wytracą swoich świetnych rzutek i będziesz mógł je zebrać. Tak czy inaczej, wrogowie są w następujących miejscach: w [11] Urvyn Czarna Rzutka , w [12] Gilur Czarna Rzutka , w [13] Malar Czarna Rzutka , a w [14] - Adren Czarna Rzutka .

Każdy z przeciwników ma następujący zestaw rzutek: Lepsza Krwawica (1), Lepsza Czarna Rzutka (1), Lepsza Karmionowa Rzutka (1), Lepsza Rzutka Sprężynowa (1), Krwawica (2), Czarna Rzutka (2), Karmionowa Rzutka (2), Rzutka Sprężynowa (2), Stalowa Rzutka (18). Oprócz tego łupu, w [14] tuż pod sufitem jest Adamantowy Kirys. Przeszukaj ciało Topielca w [15]. W skrzyni w [14] znajdują się m.in.: Adamantowe Buty , Rubin , Szmaragd , Diament i trochę złota. W skrzyni w [16] znajdziesz złoto i rzutki. Tak czy inaczej, przekręć dźwignię w [10] - gdy cała banda Czarnej Rzutki będzie martwa, wracaj do Narisy Adus . Duch przestanie ją nawiedzać, w nagrodę otrzymać Pierścień Verinara .

BARBARZYŃCA I KSIĘGA

Idź do Ręki Bogów , poszukaj w okolicach [5] barbarzyńcę Thruda i pogadaj o jego problemie. Idź razem z nim do klapy prowadzącej do Kanałów Posiadłości - w podziemiach idź do [4]. Tam znajduje się uwięziony przyjaciel Dilborn . Obok niego stoją Melur Savil (walczy Srebrnym Toporem Błyskawic ) i Alam Merys (walczy Orkowym Młotem Bojowym ), a z przodu - przywódca Drathas Nerus (posiada m.in. Stalowy Złowieszczy Miecz Egidy , Amulet Zdrowia , Szklane Buty i Szklane Nagolenniki ).

Z zadania są dwa wyjścia - albo zapłacisz okup 3000 przywódcy, albo wszystkich zaatakujesz. Drugie wyjście jest o wiele trudniejsze, gdyż podwładni od razu rzucą się na bezbronnego maga - najlepsze wyjście to nie rozmawiać w ogóle z przywódcą i zaatakować ich od razu od tyłu - wykończyć jak najszybciej podwładnych, zanim zabiją maga i zanim przywódca unieruchomi cię swoją paraliżującą bronią. W obu przypadkach po uwolnieniu Dilborna dostaniesz od Thruda księgę Pułapka , która podnosi o 1 Skradanie się.

DWEMEROWE ROBOTY BOJOWE

Idź do Ręki Bogów , do Domu Ignatiusa Flaccusa w [J]. Zejdź na dół i porozmawiaj z czarodziejem - poprosi cię o dostarczenie części zamiennych do robotów. Jeśli uzyskałeś dostęp do ruin Bamz-Amschend (patrz rozdziały "Służba w Świątyni" i "Służba u Króla"), to wiedz, że wszystko znajdziesz tam. Inaczej będziesz musiał przenosić się z powrotem na Vvardenfell i szukać części w dwemerowych ruinach na własną rękę. Natomiast jeśli uzyskałeś dostęp do ruin, to postępuj zgodnie z poniższym opisem.

Musisz zdobyć dziesięć kawałków Złomu oraz trzy Zardzewiałe Koła Zębate Dwemerów . Ponieważ koła zębate są ciężkie, lepiej wyrzuć niepotrzebną broń i zbroję, by mieć przynajmniej 200 wolnego ciężaru. Idź do Bamz-Amschend i wejdź do Sali Wiatru (drzwi po prawej). Pamiętaj, że kawałki Złomu możesz zbierać po zabitych wrogach. Pokonaj przeciwników i idź do [8]. Są trzy (czyli wszystkie) koła zębate i cztery kawałki Złomu na półce. Piąty kawałek jest w [9]. Szukaj też złomu w beczkach, skrzynkach itp. Trzy kawałki są w Kuźni Radaca, przy robocie i na stole w [29]. Razem powinieneś zebrać dziesięć kawałków.

Wracaj do Ignatiusa Flaccusa i wręcz mu najpierw złom, potem kółka zębate. Wyjdź z jego domu i wejdź z powrotem. Roboty będą naprawione, a mag zaoferuje zakład - możesz postawić na Kulistego lub Parowego Centuriona - 50, 250 lub 1000 złota. Postawiłem na parowego i wygrałem, radzę więc stawiać na siłę, a nie na szybkość.

MUZEUM

W Ręce Bogów , a dokładniej - w [C], znajduje się Muzeum Artefaktów. Porozmawiaj tam z Torasą Aram . Tutaj możesz sprzedawać drogocenne i rzadko spotykane, a bezużyteczne artefakty. Dostajesz za nie połowę ceny, ale nie więcej niż 30000 złota. To opłacalne w przypadku rzeczy, których i tak nie używasz, a nie masz jak ich sprzedać. Poniżej podałem listę tego, co możesz sprzedać muzeum (podkreślone na zielono przedmioty można zdobyć tylko w dodatku Trójca, reszty szukaj w Vvardenfell - w razie problemów skorzystaj z poradnika do Morrowind).

Lista jest następująca: części pancerza - Buty Apostoła, Buty Dziesięciu Kroków, Buty Niewidzialnej Szybkości, Ebonowa Zbroja, Hełm Krwawego Czerwia, Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy, Kirys Bogów, Opoka Eleidona, Pancerz ze Skóry Hircyna, Rozpacz Maga, Smoczy Kirys, Tarcza Auriel. Ubrania: Pierścień Phynastra, Pierścień Władzy, Wampirzy Sygnet.

Broni jest znacznie więcej: Buława Molag Bala, Buzdygan Bełkotu , Chryzamer, Dwustronne Ostrze , Kieł Hayenkhtnameta, Laska Hasedokiego, Laska Magnusa, Lodowe Ostrze Monarcha, Łuk Auriel, Łuk Cieni, Miecz Umbry, Sąd Velotha, Sztylet Symmachusa , Włócznia Gorzkiej Litości, Zgniatacz Czaszek, Złote Ostrze. Nawet po dostarczeniu wszystkich artefaktów nic się nie dzieje, więc nawet nie warto się starać.

UWAGA! Musisz zostawić sobie przynajmniej dwa artefakty, które potem będziesz musiał podarować Muzeum za darmo. Na razie więc nie sprzedawaj żadnych. Po więcej szczegółów patrz do kampanii "Służba u Almalexii".

NARODZINY GWIAZDY

Idź na Wielki Bazar i podejdź do [5] za kulisami. Stoi tam Meryn Othralas , który zakomunikuje ci o problemie, jaki wynikł. Teatr nie ma aktora, a po dłuższej rozmowie okaże się, że ty go możesz zastąpić. Jeśli się zgodzisz, dostaniesz księgę Groza za Zamku Xyr (ten egzemplarz niczego cię nie nauczy, bo normalny uczy Zniszczenia) i dwie minuty na wykucie się tekstu. To mało czasu, ale wystarczy nauczyć się do tekstu "Jak wszyscy Telvanni, jak sądzę". Wejdź na scenę - [4] - i zacznij rozmawiać z aktorką.

Jeśli chcesz pójść na łatwiznę, to kolejne odpowiedzi podane są tutaj: 1, 3, 2, 3, 1, 2, 1, 3. Po ostatniej z tłumu w [3] wybiegnie Dravil Indrano uzbrojony w Daedryczne Wakizashi i zaatakuje cię. Zabij go, a następnie porozmawiaj z Merynem Othralasem - okaże się, że byłeś po prostu przynętą. Ale dostaniesz przeprosiny za to, a z nimi 2000 złota (minus 200 za każdy błąd, który popełniłeś podczas mówienia kwestii) i Amulet Gadulstwa . Popytaj też widowni, jak im się podobało.

NATURALNY

Na Dziedzińcu Świątyni w [1] spotkasz Gaenora . Rozmowa z nim będzie miała dziwny i raczej niekorzystny dla ciebie przebieg: osobnik ten wpierw poprosi o 50 złota, potem o 100, 1000, 10000, aż wreszcie o milion. Nawet jak dasz mu całą kasę i jak rzeczywiście BĘDZIESZ miał przy sobie milion złota, to i tak Gaenor stwierdzi, że stroisz sobie z niego żarty i obieca zemstę. Dlatego są tutaj dwa wyjścia: albo nie gadać z nim w ogóle (jeśli masz słabą postać lub słabą broń), albo nie dawać mu ani sztuki złota.

Wyjdź z tej części miasta i wróć ponownie po jakimś czasie. Gaenor powinien stać w tym samym miejscu, ale tym razem ma na sobie komplet Ebonowej Zbroi , walczy Ebonowym Krótkim Mieczem , ma także Amulet Gaenora . Będzie dość trudno go pokonać, im mocniejsza broń, tym szybciej zabijesz przeciwnika. Po ukatrupieniu go zabierz przedmioty.

NIEWIERNOŚĆ

Udaj się do Ręki Bogów i wejdź do Posiadłości Andoren w [I]. Tam odnajdź Deldrisę Andoren i porozmawiaj z nią. Poprosi cię o to, byś śledził jej męża i zobaczył, czy jej nie zdradza. Idź więc z pobliże karczmy Skrzydlaty Guar w tej samej części miasta - Taren Andoren będzie się skradał z [3], a jego kochanka - Venasa Sarano - z [6]. Ich miejsce spotkania znajduje się w [8] - nie podejdź za blisko męża, bo cię zauważy (komunikaty będą cię informowały, czy zostałeś przyuważony i czy trzymasz się w odpowiedniej odległości). Gdy twój dziennik zostanie uaktualniony, możesz zrobić trzy rzeczy:

 

a) podbiec i zabić męża i kochankę, a potem powrócić do żony - będzie ona wścekła i nie dostaniesz żadnej nagrody.

b) podbiec i zabić tylko kochankę, a przed mężem uciec. Zdradzana żona da ci za to 1000 sztuk złota.

c) nic nie robić, tylko zawiadomić zdradzaną żonę. Dostaniesz za to 250 złota.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie