Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łapanie Dusz | Zaklinanie | The Elder Scrolls III Trójca poradnik The Elder Scrolls III: Trójca

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Łapanie Dusz

Gdy już mamy odpowiednie klejnoty, trzeba nauczyć się koniecznie zaklęcia Chwytanie Dusz (można też wykorzystywać przedmioty). Szukaj tego zaklęcia w gildiach magów i świątyniach. Niestety, zaklęcie to wymaga umiejętności Mistycyzmu - a im większa dusza, tym większe prawdopodobieństwo że jej nie złapiesz. Dlatego też możesz zaopatrzyć się w Zwoje Pełnego Kryształu Fphyggi, rzucając czar ze zwoju zawsze uda ci się złapać duszę.

Mechanika łapania dusz jest prosta. Musisz mieć odpowiedni klejnot i rzucić zaklęcie na potwora. Nie możesz za daleko stać, bo czar nie wyjdzie - a jeśli wyjdzie, to w wokół przeciwnika pojawi się fioletowa mgiełka. Teraz wystarczy tylko go zabić, by pojawił się komunikat o złapaniu duszy. Poniżej znajduje się lista klejnotów dusz, wraz z listą potworów, jakie można w niego złapać - w kolejności od najmniejszej duszy do największej.

Nazwa Klejnotu

Lista Przeciwników

Nędzny Klejnot Duszy

Krab Błotny, Robotnik Kwama, Pędrak, Ogar, Szczur, Zębacz, Zwiadowca Kwama, Zębacz, Wojownik Kwama, Alit, Guar, Skrzekacz, Kagouti, Szkielet, Szkielet Wojownik, Szkielet Łucznik, Skarabeusz, Królowa Kwama

Mały Klejnot Duszy

Zarażony Szczur, Samiec Netcha

Średni Klejnot Duszy

Mniejszy Truposz, Olbrzymi Ogrim, Dreugh, Samica Netcha, Truposz, Potężniejszy Truposz, Zjawa Przodka, Kościej, Zarażony Spaczeniem, Popielny Niewolnik, Popielny Zombie, Młokos, Postrach Klanów, Dremra, Atronach Ognia

Większy Klejnot Duszy

Atronach Mrozu, Atronach Burz, Spaczony, Ogrim

Wielki Klejnot Duszy

Daedroth, Krasnoludzkie Widmo, Szkielet Czempion, Książę Dremor, Żarłacz, Popielny Ghul, Skrzydlaty Mrok, Złota Święta, Lunatyk

Gwiazda Azury

-

Nazwa Klejnotu

Lista Przeciwników z dodatku Trójca

Nędzny Klejnot Duszy

Zainfekowany Szczur, Dziki Durzog, Zarażony Durzog, Jaszczurzy Mechanoid

Mały Klejnot Duszy

Dziki Durzog (silniejszy)

Średni Klejnot Duszy

Goblin, Durzog Bojowy, Gobliński Piechur

Większy Klejnot Duszy

Niedoskonały, Pajęczy Mechanoid

Wielki Klejnot Duszy

Gobliński Żołnierz, Gobliński Treser, Potężniejsza Zjawa Przodka, Gobliński Oficer, Licz

Gwiazda Azury

-

Po złapaniu duszy możemy klejnot sprzedać (np. dusza Złotej Świętej jest warta 80000 złota, więc to opłacalny interes), użyć do naładowania magicznej energii w jakiejś już zaklętej broni czy przedmiocie lub, co chyba najbardziej wszystkich interesuje - zakląć przedmiot.