The Adventurer | Obszary dla określonych bohaterów w The Cave poradnik The Cave
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
The Adventurer
Przejdź przez drzwi i za pomocą zdolności specjalnej przeskocz na drugą stronę dziury z kolcami.
Przejdź po szczycie piramidy na jej drugą stronę i przeskocz przez kolejną pułapkę z kolcami. Pojawi się jeden z archeologów.
Idź w prawo, a potem kieruj się w dół piramidy. Po zejściu po bardzo wysokiej drabinie udaj się znowu w prawo, aż zobaczysz tablicę Cave Tour. Tuż za nią przytwierdzony do ściany jest krzyż Ankh (Ankh). Weź go i idź z nim do górnej części piramidy. Powinieneś przeskoczyć znajdujący się tam dół z kolcami. Za nim są zamknięte drzwi do komnaty znajdującej się nad sarkofagiem.
Włóż Ankh do slotu w ścianie (Ankh Recess). Przejdź przez drzwi i stań na zapadni, obok której widnieje wizerunek królika. Otworzy się przejście w innej części piramidy. Idź do niego pozostałymi dwoma postaciami i zeskocz nimi do komnaty z wizerunkami zwierząt. Postacie zostaną uwięzione w komnacie.
Jedną z uwięzionych postaci stań na zapadni z obrazkiem węża, a drugą na zapadni z obrazkiem lwa. W komnacie, w której znajduje się podróżniczka otworzą się drzwi prowadzące w prawo.
Przejdź podróżniczką przez nowo otwarte przejście i przy pomocy specjalnej umiejętności podciągnij się poziom wyżej. Teraz jedną z postaci na dole stań na zapadni z obrazkiem ptaka (pamiętaj, aby druga nie dotykała jakiejkolwiek innej zapadni w tym samym czasie), a wysuwane kolce przed podróżniczką zmniejszą częstotliwość ukazywania się i będzie ona mogła przebiec na ich drugą stronę.
Teraz stań którąś z postaci na zapadni z obrazkiem węża i z powrotem przełącz się na podróżniczkę. Będzie ona mogła bezpiecznie zeskoczyć. (Zanim ruszysz w lewo postaraj się nie stąpnąć na zapadnię z obrazkiem postaci i zwisającymi nad nią kolcami. Tę samą zasadę stosuj w dalszej części piramidy - w przeciwnym wypadku uwięzione postacie mogą zostać unicestwione opadającym sufitem). Przejdź kawałek w lewo, przełącz się na uwięzione postacie i jedną z nich stań na zapadni z obrazkiem lwa. Przejdź znowu podróżniczką w lewo i skocz w lewo omijając kolejną pułapkę obniżającą sufit.
Uwięzionymi postaciami stań na zapadniach z obrazkami ptaka i szakala, a podróżniczka będzie mogła przebiec w prawo i przy samym końcu pułapki użyć umiejętności specjalnej unikając w ten sposób kolców drugiej pułapki.
Przed wejściem do komnaty z sarkofagiem omiń zapadnię uruchamiającą pułapkę z sufitem.
Uwięzionymi postaciami stań na zapadniach z obrazkami węża i ptaka, a podróżniczką zacznij pchać sarkofag w prawo. Kiedy naciśnie on na zapadnię otworzą się drzwi, więc zrzuć go poziom niżej i przepchnij w lewo, do windy. Sarkofag zacznie zjeżdżać w dół.
Jedną z uwięzionych postaci stań na zapadni z obrazkiem szakala. Od tej pory musisz wszystkie czynności wykonywać jak najszybciej. Zeskocz podróżniczką na sarkofag i stań na zapadni po jego lewej stronie. Kiedy tylko sarkofag zacznie zjeżdżać biegnij w prawo w dół i w lewo.
Przebiegnij pod zjeżdżającym sarkofagiem i wskocz na zapadnię po lewej stronie od zjeżdżającej windy. W tym samym czasie jedną z uwięzionych postaci wejdź na zapadnię z obrazkiem szakala (pamiętaj, aby druga nie dotykała żadnej zapadni) i kiedy tylko sarkofag przejedzie niżej, biegnij podróżniczką w prawo i zeskocz. Szybko przełącz się na uwięzione postacie i jedną z nich stań na zapadni z obrazkiem lwa. Przebiegnij podróżniczką przez otwarte drzwi, przejdź pod sarkofagiem i znowu stań na zapadni po lewej stronie od niego.
Zeskocz podróżniczką na sarkofag i pociągnij go w prawo. Potem przejdź na jego drugą stronę i dopchnij go przed archeologa. Wysłuchaj jego monologu, a następnie znowu zacznij pchać sarkofag, aż zrzucisz archeologa na kolce i potem dalej w prawo, dopóki nie zapadnie się podłoga.
Podróżniczka również zostanie uwięziona. Przejdź w lewo i stań nią na zapadni z symbolem żagla, a dwoma pozostałymi postaciami stań na zapadniach z obrazkami węża i szakala. Powinien zapalić się zielony ogień. Teraz wejdź podróżniczką na symbol Ankh, a dwoma pozostałymi postaciami na zapadnie z obrazkami lwa i ptaka. Zapali się drugi zielony ogień. Wejdź podróżniczką na ostatni symbol, a dwoma pozostałymi postaciami na zapadnie z obrazkiem lwa i szakala. Dzięki temu dwójka uwięzionych będzie mogła przez podłogę opuścić komnatę.
Przepchnij opadły przed chwilą głaz w lewo, by spadł w miejsce, gdzie znajduje się podróżniczka. Przełącz się na nią i przepchnij głaz na zapadnię, po czym wyjdź na górę i udaj się w prawo, w kierunku zwiedzania. Stań wszystkimi trzema postaciami na platformie, a otworzy się przejście.