Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Black Mirror - poradnik do gry

The Black Mirror - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna poradnik The Black Mirror

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

DOM DR. HERMANNA

Wróciłem do doktora. Zamieniliśmy raptem kilka słów, gdy rozległ się dzwonek do drzwi. Kiedy Hermann poszedł na górę, szybko podszedłem do pudełek w rogu i w jednym z nich znalazłem kwit z lombardu z nazwiskiem Henry'ego. W szufladzie biurka odkryłem kilka płytek z plasteliną. Można jej użyć... Tak, odcisk klucza wiszącego przy wyjściu... Kiedy wrócił doktor, pożegnałem go i wyszedłem na zewnątrz. Zaraz, zapomniałem dać Hermannowi toner! Zadzwoniłem jeszcze raz do drzwi... Zszedłem na dół i dałem odczynnik doktorowi, który obiecał, że później wywoła mi film.

1 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
2 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
3 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
4 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
5 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
6 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry
7 - 22 [Rozdział 2] Dom Dr Hermanna - The Black Mirror - poradnik do gry