Solucja cz.8 | Tajemnica Janatris poradnik Tajemnica Janatris
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
(rysunek 52)
| (rysunek (53)
|
Dajcie jajko szamance zyskując jej wdzięczność. Teraz możemy pokusić się o wykonanie jednego zadania dodatkowego- wróćcie na plaże i porozmawiajcie z dziewczyną stojąca przy ognisku (rysunek 53). Poprosi was ona o pomoc, dlatego wróćcie do wioski i zagadnijcie o nią tubylca z dzidą stojącego nad rzeką (rysunek 54). Co ważnie, nie pytajcie go na razie o kraba! Wracamy ponownie na plażę, znowu rozmawiając z dziewczyną, i ponownie nad rzekę rozmawiać z tubylcem. Teraz już wystarczy raz jeszcze zagadnąć dziewczynę na plaży, która w ramach wdzięczności nauczy nas nowej umiejętności - proponuję wybrać uzdrawianie. Nie pozostaje nam nic innego, niż wrócić nad rzekę i zagadnąć tubylca o kraba, którego miał nam złapać. Wszystko gotowe, możemy poczekać do wieczora i obejrzeć rytuał krwi.
(rysunek 54)
| (rysunek 55)
|
Ponownie zapadliśmy w sen, jednak tym razem może się nam już stać bardzo realna krzywda. Biegnijcie przez most (rysunek 55) i wygrajcie pierwszą walkę z robokopami. Koniecznie zapiszcie stan gry, biegnąc dalej i rozpoczynając następne starcie. Tu już będzie o wiele trudniej i dużo zależy od szczęścia - zacznijcie od czaru zwiększającego siłę fizyczną, a następnie jak najszybciej próbujcie zabić maga z plecakiem na plecach, robokopa zostawiając sobie na koniec.
(rysunek 56)
| (rysunek 57)
|
Po uporaniu się z tym trudnym zadaniem, biegnijcie w lewo otwierając wejście do warowni (rysunek 56) zdobytym przed chwilą kluczem. Wejdźcie do pierwszej sali po lewej ubijając kolejne dwa robokopy. Podejdźcie do pobliskiego komputera i rozwiążcie jedną z najfajniejszych w grze zagadek logicznych. Mamy trzy kolumny - pionową, poziomą i kolorową (okręgi w tym samym kolorze, połączone ze sobą). Musimy tak ustawiać cztery symbole (czerwony, niebieski, żółty i zielony), by w każdej kolumnie znalazł się każdy z nich! Prawidłowe ustawienie znajduje się na poniższym obrazku (rysunek 57). Teraz przechodzimy do następnej sali prawej strony i rozpoczynamy walkę z najsilniejszym przeciwnikiem. Możecie albo liczyć na szczęście albo przetransferować cześć siły fizycznej w siłę duchową i stać się w ten sposób odpornym na zaklęcia ofensywne. Po ubiciu paskudy nasz sen się skończy i wrócimy do wioski.
(rysunek 58)
| (rysunek 59)
|
Wróćcie na wybrzeże i porozmawiajcie z kapitanem, który zaoferuje nam pomoc w badaniu jaskini znajdującej się na szczycie góry. Po wejściu do labiryntu raz jeszcze zagadajcie do kapitana. Przejdźcie na platformę z prawej strony, na której znajduje się olbrzymi róg (rysunek 58). Spróbujcie w niego dmuchnąć, następnie raz jeszcze porozmawiajcie z kapitanem, prosząc go o to samo i ponownie spróbujcie dmuchnąć w róg. Tym razem skutek będzie już pozytywny, a nasz czeka starcie ze strażnikiem labiryntu (rysunek 59). Można go ubić bardzo prosto - wystarczy rzucić na niego kilka razy zaklęcie zwalniające, i gdy jego szybkość spadnie do 0 spokojnie go zatłuc. Niestety to jeszcze nie koniec.