Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stranglehold - poradnik do gry

Stranglehold - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakarov's Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold poradnik Stranglehold

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Na większą grupę wpadniesz po dotarciu do pierwszego narożnika parkingu. Tu możesz już rozważyć podjęcie bardziej ryzykownych działań, choć powinieneś używać jednej z mocniejszych broni. Docelowo będziesz musiał zabezpieczyć całą ścieżkę znajdującą się na wprost od miejsca startu. Po prawej stronie znajduje się kolejna apteczka. Przy maszynie na napoje odnajdziesz też żurawia. Warto go oczywiście podnieść.

Droga skręca teraz w lewo - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry

Droga skręca teraz w lewo. Przygotuj się na to, że zostaniesz tu zaatakowany przez nową grupę. Przeciwnicy będą się pojawiali pojedynczo, co znacznie ułatwi ci sprawę. Jeśli tylko się postarasz, możesz sobie tu nabić naprawdę sporo punktów. Wykonuj efektowne rzuty, częściowo chowając się za zaparkowanymi tu samochodami. Po zabiciu wszystkich wrogów zbliż się do klatki schodowej. Gra utworzy tu pierwszy checkpoint. Zanim skierujesz się w nowe miejsce, zbadaj jeszcze okolicę w poszukiwaniu apteczek i amunicji.

Przed Tobą bardzo krótki przerywnik - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry

Przed Tobą bardzo krótki przerywnik. Za każdym razem powinieneś wskakiwać na barierki, tak aby móc nabić sobie odpowiednie combo. Przeciwnicy będą pojawiali się gdy tylko zbliżysz się do schodów prowadzących na wyższe piętro. W sumie będziesz musiał rozprawić się z trzema grupami. Po dotarciu na najwyższy poziom uaktywni się nowy checkpoint.

Po dotarciu na nowy poziom parkingu załączy się dobrze ci znana mini-gra - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry

Po dotarciu na nowy poziom parkingu załączy się dobrze ci znana mini-gra. Tym razem będziesz już mógł w ciekawszy sposób pozbyć się niektórych przeciwników, strzelając w gaśnice oraz neon. Nie jest to wymagane, ale nie powinieneś mieć z tym większych problemów. Tradycyjnie już z tymi osobami, których nie zdołasz teraz zabić będziesz się musiał rozprawić od razu po zakończeniu mini-gry. Gra automatycznie utworzy tu nowy checkpoint.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych walk, proponowałbym ukryć się za najbliższym słupem - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych walk, proponowałbym ukryć się za najbliższym słupem. Będziesz się oczywiście musiał wychylać, likwidując w taki oto sposób widocznych wrogów. Powinieneś tu być w miarę bezpieczny, tym bardziej, iż dzięki wykorzystaniu spowolnienia czasu Twoje strzały powinny być bardziej precyzyjne.

Po wstępnym zabezpieczeniu tej okolicy skieruj się prosto - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry

Po wstępnym zabezpieczeniu tej okolicy skieruj się prosto. Po prawej stronie znajduje się nowy korytarz. Jest on bardzo silnie broniony, tak więc na początek radziłbym wykonać jedynie kilka rzutów, zabijając najbliżej rozstawionych przeciwników. Resztą zajmiemy się nieco później. Zbadaj plandekę zaparkowanego po prawej stronie pick-upa. Znajdziesz tu żurawia.

1 - Zakarovs Penthouse (2) | Rozdział 4 Stranglehold - Stranglehold - poradnik do gry