Slums of Kowloon (2) | Rozdział 6 Stranglehold poradnik Stranglehold
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Po zbadaniu okolicy będziesz musiał skorzystać z kolejnej, przedstawionej na screenie platformy. Mógłbyś też uczynić to wcześniej, ale tylko w sytuacji gdyby zależało ci na dobrym mnożniku. Obróć się w prawo i zabij gostka, który wybiegnie z pomieszczenia. Kolejny bandyta pojawi się po prawej stronie. Jego dobrze będzie zabić z większego dystansu.
Wejdź do pomieszczenia, w którym skrywał się zabity niedawno przeciwnik. Wpadniesz tu najprawdopodobniej na dwóch kolejnych bandytów. Można się ich dość łatwo pozbyć. Po zakończonych walkach pozbieraj amunicję. Podnieś też apteczkę i skieruj się do jedynego możliwego wyjścia.
Uważaj na kolejnych przeciwników. Najprościej zabić będzie tego, który stoi na wprost od wyjścia. Kolejni skrywają się po lewej stronie oraz na najniższym poziomie. Upewnij się, że wszyscy zginęli. Skorzystaj teraz z przedstawionej na screenie kładki. Po dotarciu na miejsce obróć się w prawo i podnieś żurawia.
Zabij przeciwnika skrywającego się w lewym pomieszczeniu. Wejdź do środka. Zlokalizuj teraz przedstawione na screenie drewniane drzwi. Zniszcz je. Wejdź do środka. Podnieś apteczkę i granaty. Zniszcz drugie drewniane drzwi, tym razem jednak podnosząc żurawia. Wróć się do głównego pomieszczenia.
Skieruj się do prawego wyjścia. Zabij najbliżej rozstawionego przeciwnika (warto tu użyć widoku FPP). Podbiegnij do schodów i zjedź po poręczy na dół, zabijając oczywiście kolejnych wrogów. Kolejni przeciwnicy pojawią się po lewej stronie. Jeśli chcesz poprawić swój wynik punktowy, to powinieneś od razu tam pobiec. Walki te będą już nieco trudniejsze, ale dysponując dobrą bronią spokojnie sobie poradzisz.
Na koniec zabezpiecz drzwi, nad którymi znajduje się charakterystyczny neon (możesz go zwalić wrogom na głowę). Spowoduje to dodanie nowego checkpointu. Nie idź jeszcze dalej, tylko zbadaj okolicę. Górne piętra powinieneś już zabezpieczyć. Przeszukaj więc tylko parter, podnosząc między innymi ukazanego na screenie żurawia. Wróć się do niezbadanego korytarza i ruszaj przed siebie.