Tai O (6) | Rozdział 2 Stranglehold poradnik Stranglehold
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Jak zapewne zauważyłeś, dalsza część plansza jest bardzo zabudowana. Przeciwnicy będą skrywali się za charakterystycznymi zasłonami. Proponowałbym więc ustawić się w przedstawionym na screenie miejscu. Zabij gostka stojącego przy widocznym na wprost wejściu oraz z odległości zniszcz kolejny stół. Wykorzystaj chwilę zamieszania i biegnij w to miejsce.
Całe to pomieszczenie musisz oczywiście zabezpieczyć. Odnajdziesz tu na całe szczęście apteczkę. Ponadto w okolicy znajdują się trzy kolejne stoły (w sumie zniszczonych będzie ich już dwanaście). Podnieś żurawia oraz wiszącą na ścianie apteczkę. Po uzupełnieniu amunicji skieruj się w stronę prowadzących na wyższe piętro schodów.
Uważaj, gdyż schody mogą być pilnowane. Warto tu oczywiście wskoczyć na balustradę i w taki sposób dotrzeć na miejsce, strzelając do napotykanych po drodze wrogów. Po dotarciu na górę rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami. Zniszcz trzynasty stół i wybiegnij na zewnątrz. Ustaw się w ukazanym miejscu. Strzelając w stronę jednego ze stołów doprowadzisz do potężnej eksplozji. W sumie zniszczonych będzie piętnaście takich obiektów.
Teraz będziesz musiał rozprawić się z ostatnią już grupą przeciwników. Warto tu oczywiście korzystać z balustrad, tak aby nabić sobie wyższy mnożnik. W okolicy odnajdziesz nową apteczkę. Ostatni stół znajduje się natomiast w przedstawionym na screenie miejscu. Strzelaj do niego z bezpiecznej odległości, gdyż zniszczony zostanie cały budynek. Gra utworzy tu checkpoint oraz wyświetli krótki filmik.
Przeciwnicy pojawią się przy ukazanym na filmie mostku. Musisz tam teraz biec. Okolicy, w której znajdowały się stoły nie musisz już badać. Biegnij przed siebie, wykonując efektowne rzuty. Następnie skieruj się w prawo, zabijając tych wrogów, którzy stali przy schodach. Skręć teraz w lewo. Podążaj jedyną drogą do celu. Po dotarciu do skał rozejrzyj się za nowym żurawiem.
Na początek zabij pojedynczego wroga, który pojawi się na kładce. Nie radziłbym tu używać widoku FPP, gdyż przeciwnik ciągle zmienia swoją pozycję. Po prawej stronie znajduje się niewielki domek. Wyceluj w znajdującą się w środku żółtą beczkę, tak aby wysadzić w powietrze całą konstrukcję.