Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper Elite III - Interfejs: Poruszanie się
Sniper Elite III - Interfejs: Poruszanie się
Gwiazdka pomagająca w dotarciu do głównego celu misji.
Informacja o aktualnym celu misji.
Mini-mapa. Są na niej zaznaczane cele misji oraz przeciwnicy.
Żółty pasek zdrowia.
Niebieski pasek przemieszczenia i wykrzyknik z informacją o wymaganej odległości.
Ikona oka informująca o tym jak dobrze widoczny jest bohater.
Informacja o pracy serca. Biały kolor oznacza, że wszystko jest w normie. Czerwony kolor ostrzega o zbyt dużej ilości uderzeń na minutę.
Informacja o zdobywanych punktach doświadczenia.
Nazwa używanej aktualnie broni.
Informacja na temat rodzaju używanych nabojów.
Ilość amunicji.
Ikona wybranego dodatkowego przedmiotu i informacja na temat liczby posiadanych przedmiotów tego typu.
Powiększ mapę

Poruszanie się | Interfejs użytkownika w Sniper Elite III Afrika poradnik Sniper Elite III: Afrika

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

1 – Gwiazdka pomagająca w dotarciu do głównego celu misji.

2 – Informacja o aktualnym celu misji.

3 – Mini-mapa. Są na niej zaznaczane cele misji oraz przeciwnicy.

4 – Żółty pasek zdrowia.

5 – Niebieski pasek przemieszczenia i wykrzyknik z informacją o wymaganej odległości.

6 – Ikona oka informująca o tym jak dobrze widoczny jest bohater.

7 – Informacja o pracy serca. Biały kolor oznacza, że wszystko jest w normie. Czerwony kolor ostrzega o zbyt dużej ilości uderzeń na minutę.

8 – Informacja o zdobywanych punktach doświadczenia.

9 – Nazwa używanej aktualnie broni.

10 – Informacja na temat rodzaju używanych nabojów.

11 – Ilość amunicji.

12 – Ikona wybranego dodatkowego przedmiotu i informacja na temat liczby posiadanych przedmiotów tego typu.

Poruszanie się

Powyższy obrazek prezentuje najważniejsze elementy interfejsu użytkownika, które wyświetlane są w trakcie przemieszczania się po mapie. Warto wiedzieć, że niektóre fragmenty interfejsu (np. mini-mapa) mogą zostać ukryte po wybraniu określonych ustawień poziomu trudności. Pewne informacje wyświetlane są ponadto na ekranie tylko po wykonaniu określonych czynności (np. po zdobyciu punktów doświadczenia).