Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skocznie normalne (4) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 poradnik Skoki narciarskie 2006

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Titisee-Neustadt K-120

Próg: szybki - Skocznie normalne (4) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: szybki

Zeskok: płaski

Uwagi: często może wam ściąć siły przy wybiciu. Nie przytrzymujcie przycisku dłużej. Przy dosyć wysokim locie będziecie zmuszeni do błyskawicznego lądowania. Bez telemarku nie wygracie - skocznia bardzo wymagająca.

Trondheim K-120

Próg: wolny - Skocznie normalne (4) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: wolny

Zeskok: umiarkowany

Uwagi: brak znaków szczególnych. Klasyczna 120-tka, zbudowana w starym stylu, gdzie loty poniżej 130 metrów kończy się trudnym do wykonania telemarkiem.

Willingen K-130

Próg: średni - Skocznie normalne (4) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: średni

Zeskok: płaski

Uwagi: znana głównie z tego, że Małysz skoczył tu kiedyś ponad 150 metrów. Niestety takich odległości my nie uświadczymy, gdyż górną granicą w moim przypadku było 147 metrów z upadkiem. Zeskok jest niesamowicie płaski, więc potrenować należy szybkie lądowania.

Zakopane K-120

Próg: szybki - Skocznie normalne (4) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: szybki

Zeskok: płaski

Uwagi: Wielka Krokiew to jedna z trudniejszych do opanowania skoczni w grze. Głównie za sprawą progu (uwaga na gwałtowne przyśpieszenie na końcu!) i długiego, płaskiego zeskoku.