Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 poradnik Skoki narciarskie 2006

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Bischofschofen K-125

Próg: średni - Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: średni

Zeskok: umiarkowany

Uwagi: Początek wygląda jak skok na mamucie. Lot jest bardzo wysoki. Na szczęście zeskok pozwala na wykonanie telemarku przy odległości 140 metrów (zeskok tylko pozornie jest płaski).

Engelberg K-125

Próg: średni - Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: średni

Zeskok: bezpieczny

Uwagi: silne wiatry i opady śniegu to częste zjawisko na tym obiekcie. Ale jednocześnie skocznia jest bezpieczna i skakanie 140 metrów z telemarkiem nie jest rzeczą niemożliwą.

Ga-Pa K-115

Próg: średni - Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: średni

Zeskok: bezpieczny

Uwagi: jedna z wygodniejszych do opanowania skoczni w grze. Po osiągnięciu 130 metrów można bezpiecznie lądować. Czasem zaprószy śnieg, ale nie będzie ograniczał widoczności w znaczący sposób.

Harrachov K-125

Próg: średni - Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: średni

Zeskok: umiarkowany

Uwagi: właściwie zeskok powinien być płaski, ale po dojściu do wprawy skoczyłem tu 145 metrów z telemarkiem. :-) Skocznia przyjemna, łatwa do opanowania wybicia. Gorąco polecam.

Hakuba K-120

Próg: wolny - Skocznie normalne (1) | Skocznie | Skoki narciarskie 2006 - Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry

Próg: wolny

Zeskok: umiarkowany

Uwagi: skocznia wymaga perfekcyjnej sylwetki w locie i uważnego lądowania. Zeskok na samym dole dosyć gwałtownie robi się płaski (po 130 metrze).