Sins of a Solar Empire: Badania cywilne ZKH

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

ZKH: Badania cywilne

Objaśnienie użytych skrótów - Badania cywilne | ZKH | Sins of a Solar Empire Grzechy Imperium Słońca - Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - poradnik do gry

Objaśnienie użytych skrótów:

KR - wymagana ilość kredytów.

MT - wymagana ilość metalu.

KS - wymagana ilość kryształów.

WW - wymagana ilość wojskowych placówek badawczych.

WC - wymagana ilość cywilnych placówek badawczych.

L - ilość poziomów ulepszeń.

ZKH: Przemysł

X

Nazwa ulepszenia

KR

MT

KS

WW

WC

L

45

Przyspieszony rozwój

800

100

175

0

3

2

46

Orbitalne oczyszcz. rud

1000

150

250

0

4

1

47

Handel orbitalny

600

50

100

0

1

48

Olbrzymie ładownie

1000

150

250

0

4

2

49

Ogromne ładownie

1400

250

400

0

6

2

50

Dominacja ekonomii

1800

350

550

0

8

2

51

Modernizacja wydobycia

400

0

25

0

2

52

Szybka hydrometalurgia

700

75

125

0

2

2

53

Atomowe wytapianie

1000

150

250

0

4

2

54

Wyd. sortownie kryszt.

700

75

125

0

2

2

55

Autom. platf. wydobyw.

800

100

175

0

3

2

56

Fale kruszące

1200

200

325

0

5

2

57

Moloch przemysłowy

1600

300

475

0

7

3

ZKH: Inżynieria

X

Nazwa ulepszenia

KR

MT

KS

WW

WC

L

58

Sondy

500

0

50

0

1

2

59

Eksploat. planet. lod.

600

50

100

0

2

1

60

Zaaw. lodowe kolonie

1000

150

250

0

4

2

61

Osłony planetarne

1200

200

325

0

5

1

62

Zaaw. osłony planetarne

1600

300

475

0

7

2

63

Gęsta zabudowa

500

0

50

0

1

2

64

Zaaw. projekt obywatel.

800

100

175

0

3

2

65

Szybkie oblicz. skoków

1400

250

400

0

6

2

66

Udosk. jałowe kolonie

500

0

50

0

1

2

67

Eksploat. planet. wulk.

600

50

100

0

2

1

68

Skoki dalekiego zasięgu

800

100

175

0

3

1

69

Nawigacja w tunelach

1200

200

325

0

5

1

70

Architektura modułowa

500

0

50

0

1

2

71

Podstawowy DESFON

600

50

100

0

2

1

72

Ulepszony DESFON

1200

200

325

0

5

1

ZKH: Polityka

X

Nazwa ulepszenia

KR

MT

KS

WW

WC

L

73

Sieci międzygwiezdne

800

100

175

0

3

1

74

Uzależn. konsumpcjonizm

1000

150

250

0

4

2

75

Monopolizacja kulturowa

1400

250

400

0

6

2

76

Powstanie

1800

350

550

0

8

2

77

Natychmiast. pozwolenia

600

50

100

0

2

2

78

Wprawni dyplomaci

100

150

250

0

4

2

79

Masa krytyczna

1200

200

325

0

5

2

80

Pozwolenie na rozwój

1400

250

400

0

6

1

81

Pozaimperialny sabotaż

1600

300

475

0

7

2

82

Ochrona jedn. cywilnych

800

100

175

0

3

2

83

Faworyzowany klient

1000

150

250

0

4

2

84

Odbudowa po katastrofie

1200

200

325

0

5

2

85

Podstawowe szkolenie załóg

1400

250

400

0

6

1

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2008-07-29
22:43

Zyga Generał

A dlaczego, Twoim zdaniem, powinien tam być koniecznie układ słoneczny?

Komentarz: Zyga
2008-07-29
22:32

zanonimizowany369662 Konsul

Czesc FILZOFIA ROZGRYWKI : na rysunku nie ma ukladu slonecznego tylko jakis przypadkowy uklad planetarny przy jakiejs gwiezdzie.

Komentarz: zanonimizowany369662

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl