11 - Świątynia w Nekropolis cz.1 poradnik Shade: Gniew Aniołów
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Co prawda ten poziom jest krótki, ale wystarczająco trudny - przygotujcie się na niezłą nerwówkę. Pojawi się tu dwoje nowych przeciwników: nieszkodliwe pająki oraz trudne do pokonania silniejsze szkielety z dzidami. Te ostatnie maja duży zasięg ciosu, więc radzę uważać.
Po animacji pozbieraj trzy magiczne łzy leżące obok ołtarza, a potem wyjdź z sali i skręć w prawo. Pokonaj jednego zombie, a potem trzech w głębi korytarza (prawy obrazek). Podążaj nim dalej.
Zanim wskoczysz do widocznej na lewym obrazku dziury w podłodze, zabierz dwie magiczne łzy. Potem dopiero wskocz - wylądujesz w wodzie. Podpłyń do brzegu i wespnij się. Pokonaj szkielet z dzidą, który tu zbiegnie. Kolejne - jeden z dzidą, drugi z mieczem - pojawią się wyżej. Pokonaj ich (możesz spróbować spychać ich do wody po prostu).
Wyjdź do beczek widocznych na lewym obrazku. Pokonaj rycerza w zbroi, który tu przybiegnie. Używając studni z życiem uzupełnij swoje zdrowie. Zabierz trzy łzy z pobliskich beczek. Biegnij teraz do basenu i idź w lewo, a potem dalej wzdłuż niego. Dobiegniesz do miejsca widocznego na prawym obrazku. Pokonaj rycerza w zbroi, który pojawi się tutaj - podnieś butelkę z esencją leżącą na podłodze, weź także trzy magiczne łzy poukrywane w beczkach.
Wróć się teraz do wrót widocznych na lewym obrazku które ominąłeś. Gdy tylko się do nich zbliżysz, pojawi się rycerz w zbroi. Polecam uciec przed nim, bo dołączą do niego dwa szkielety z dzidami. Najlepiej otwórz drzwi.
Za drzwiami po lewej jest punkt, w którym można zapisać grę - zrób to, a dopiero wtedy rozpraw się z przeciwnikami, zabierz magiczne łzy z beczek i zapisz jeszcze raz (lewy obrazek). Potem biegnij korytarzem w lewo, dotrzesz do miejsca widocznego na prawym obrazku. Tutaj przeciwnikiem będzie rycerz w zbroi na dole i łucznik na górze. Najpierw podbiegnij do łucznika i postaraj strącić się go ze schodów. Potem zajmij się rycerzem, a następnie zabierz drugą butelkę ze stołu i rozpraw się z wielkim rycerzem z toporem, który tu przybiegnie. Zabierz też magiczną łzę z beczki obok.