08 - Ruiny zamku II cz.3 poradnik Shade: Gniew Aniołów
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przejdź trochę dalej i obejrzyj animację. Przeskocz na most. Biegnij szybko przed siebie, do wyłaniającego się z ziemi szkieletu-łucznika (widać to na prawym obrazku). Jest to bardzo uciążliwy przeciwnik, gdyż broni go silny kolega z mieczem. Postaraj się zagonić łucznika na drugą stronę, a potem - gdy skręci w lewo lub prawo - spróbuj zepchnąć go w przepaść. Możesz nawet dostać raz czy dwa po karku od szkieletu z mieczem. Potem odwróć się i zajmij się drugim przeciwnikiem (używaj silnych ciosów, czyli przód-przód).
Potem odnajdź pomost leżący prostopadle do głównego mostu (widoczny na lewym obrazku). Pociągnij za łańcuch i weź ostatnią - srebrną - czaszkę. Teraz gorąco polecam jeszcze raz się wrócić do punktu zapisywania gry, gdyż następne skoki będą również dość trudne (no chyba, że grasz na niższym poziomie trudności i pokonanie przeciwników nie sprawiło ci żadnego problemu). Kiedy to zrobisz (albo i nie), biegnij znów mostem i skręć w prawo. Opuść się tak, abyś rękami złapał się półki, jak przedstawia to prawy obrazek. Przedostań się w ten sposób w prawo i wejdź na półkę, z której skocz na niższą (zauważysz ją, gdy się odwrócisz). Biegnij nią i wespnij się na murek.
Powinieneś ujrzeć to, co przedstawia lewy obrazek. Zejdź ostrożnie niżej, a potem jeszcze niżej, uważając, by nie spaść w ognisku. Następnie po desce idź dalej. Teraz czeka cię trudny skok na platformę, na której pali się ognisko. Musisz wylądować tak, by nie wpaść w ognisko, ani nie spaść w przepaść (prawy obrazek). Potem przeskocz na jeszcze jedną platformę, potem wespnij się na półkę i pokonaj słabszy szkielet. Zabierz też łzę.
Wejdź po drabinie na górę. Uważaj jednak - znajduje się tam silniejszy szkielet. Można po prostu zabrać magiczną łzę z prawej i po prostu wyminąć szkielet. Druga łza znajduje się za ogniskiem. Pobiegnij następnie do schodów widocznych na prawym obrazku.
Na dole szybko podbiegnij do koła służącego do zapisania gry. Pojawi się mag rzucający ognistymi kulami - pokonaj go (jeśli ci się nie uda, po prostu wgraj grę, a po jej wgraniu mag będzie się znajdował tuż przed tobą). Potem ustaw czaszki - licząc od wejścia - najpierw żelazną, potem srebrną, a na końcu złotą. Drzwi do głównej sali staną otworem. Zniszcz posąg swojej postaci i zapisz grę jeszcze raz. Teraz czeka cię trudna walka. Gdy tylko wbiegniesz do sali i zbliżysz się do kolumn, pojawi się trzech przeciwników: jeden mag rzucający kule zielonej energii, dwóch rzucających kule płomieni i jeden silniejszy szkielet. Jeśli zachowałeś kule, to proponuję wrócić się do drzwi (choć zamknęły się, to można je otworzyć) i stanąć w korytarzu, a następnie częstować pociskami magów. Gdy wyczerpiesz amunicję, wtedy zapisz grę na kole i dalej rozpraw się z przeciwnikami za pomocą miecza. Gdy ich zabijesz, pojawi się boss. Jest wytrzymalszy i rzuca mocnymi kulami ognia. Najlepiej uciec do punktu zapisu gry, a potem dopiero próbować swych sił. Podbiegnij do strażnika blisko i cały czas uderzaj w niego, używając pierwszego kombosa (przód-przód). Gdy go zabijesz, podejdź do ołtarza (prawy obrazek) i połóż na nim berło. Dzięki temu będziesz mógł wziąć Pierwszą część Pradawnego Serca.