08 - Ruiny zamku II cz.3 poradnik Shade: Gniew Aniołów
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
![]() | ![]() |
Przejdź trochę dalej i obejrzyj animację. Przeskocz na most. Biegnij szybko przed siebie, do wyłaniającego się z ziemi szkieletu-łucznika (widać to na prawym obrazku). Jest to bardzo uciążliwy przeciwnik, gdyż broni go silny kolega z mieczem. Postaraj się zagonić łucznika na drugą stronę, a potem - gdy skręci w lewo lub prawo - spróbuj zepchnąć go w przepaść. Możesz nawet dostać raz czy dwa po karku od szkieletu z mieczem. Potem odwróć się i zajmij się drugim przeciwnikiem (używaj silnych ciosów, czyli przód-przód).
![]() | ![]() |
Potem odnajdź pomost leżący prostopadle do głównego mostu (widoczny na lewym obrazku). Pociągnij za łańcuch i weź ostatnią - srebrną - czaszkę. Teraz gorąco polecam jeszcze raz się wrócić do punktu zapisywania gry, gdyż następne skoki będą również dość trudne (no chyba, że grasz na niższym poziomie trudności i pokonanie przeciwników nie sprawiło ci żadnego problemu). Kiedy to zrobisz (albo i nie), biegnij znów mostem i skręć w prawo. Opuść się tak, abyś rękami złapał się półki, jak przedstawia to prawy obrazek. Przedostań się w ten sposób w prawo i wejdź na półkę, z której skocz na niższą (zauważysz ją, gdy się odwrócisz). Biegnij nią i wespnij się na murek.
![]() | ![]() |
Powinieneś ujrzeć to, co przedstawia lewy obrazek. Zejdź ostrożnie niżej, a potem jeszcze niżej, uważając, by nie spaść w ognisku. Następnie po desce idź dalej. Teraz czeka cię trudny skok na platformę, na której pali się ognisko. Musisz wylądować tak, by nie wpaść w ognisko, ani nie spaść w przepaść (prawy obrazek). Potem przeskocz na jeszcze jedną platformę, potem wespnij się na półkę i pokonaj słabszy szkielet. Zabierz też łzę.
![]() | ![]() |
Wejdź po drabinie na górę. Uważaj jednak - znajduje się tam silniejszy szkielet. Można po prostu zabrać magiczną łzę z prawej i po prostu wyminąć szkielet. Druga łza znajduje się za ogniskiem. Pobiegnij następnie do schodów widocznych na prawym obrazku.
![]() | ![]() |
Na dole szybko podbiegnij do koła służącego do zapisania gry. Pojawi się mag rzucający ognistymi kulami - pokonaj go (jeśli ci się nie uda, po prostu wgraj grę, a po jej wgraniu mag będzie się znajdował tuż przed tobą). Potem ustaw czaszki - licząc od wejścia - najpierw żelazną, potem srebrną, a na końcu złotą. Drzwi do głównej sali staną otworem. Zniszcz posąg swojej postaci i zapisz grę jeszcze raz. Teraz czeka cię trudna walka. Gdy tylko wbiegniesz do sali i zbliżysz się do kolumn, pojawi się trzech przeciwników: jeden mag rzucający kule zielonej energii, dwóch rzucających kule płomieni i jeden silniejszy szkielet. Jeśli zachowałeś kule, to proponuję wrócić się do drzwi (choć zamknęły się, to można je otworzyć) i stanąć w korytarzu, a następnie częstować pociskami magów. Gdy wyczerpiesz amunicję, wtedy zapisz grę na kole i dalej rozpraw się z przeciwnikami za pomocą miecza. Gdy ich zabijesz, pojawi się boss. Jest wytrzymalszy i rzuca mocnymi kulami ognia. Najlepiej uciec do punktu zapisu gry, a potem dopiero próbować swych sił. Podbiegnij do strażnika blisko i cały czas uderzaj w niego, używając pierwszego kombosa (przód-przód). Gdy go zabijesz, podejdź do ołtarza (prawy obrazek) i połóż na nim berło. Dzięki temu będziesz mógł wziąć Pierwszą część Pradawnego Serca.