06 - Opuszczone Miasto II cz.1 poradnik Shade: Gniew Aniołów
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Jest to druga część poprzedniego poziomu - miasto jest jeszcze bardziej rozległe, przeciwnicy trudniejsi (większość to rycerze). Na jego końcu wreszcie odnajdziesz upragniony przedmiot - Święte berło.
Poziom zaczynasz na ścieżce. Biegnij przed siebie, a jak tylko zauważysz parę zombie, wyciągnij miecz. Jeden z nich ma deskę, więc będzie atakował na dalszy zasięg. Po ich pokonaniu biegnij prosto, a potem w prawo. Zobaczysz animację, po której zacznie atakować cię rycerz z mieczem. Jest to trudny przeciwnik, ale po jego pokonaniu nauczysz się nowego ciosu (przód, przód). Uważaj też, bo z prawej wyjdzie najsłabszy zombie, może utrudnić walkę z rycerzem.
Gdy załatwisz przeciwników, wbiegnij na werandę i pozbieraj magiczne kulki - zwykłe, jak i te poukrywane w beczkach. Znajdziesz też po lewej studnię z mocą, która pozwoli ci naładować zdrowie do maksimum. Potem biegnij w prawo i otwórz jedyne drzwi, które można otworzyć. W środku (prawy obrazek) z góry ze schodów zbiegnie rycerz z buławą. On już nie jest taki trudny - pokonaj go na schodach, korzystając ze ścisku.
Wbiegnij po schodach na samą górę, zabierz klucz ze stołu widocznego na lewym obrazku. Następnie zbiegnij po schodach na piętro, po drodze pokonując rycerza z halabardą. Na piętrze podbiegnij do drzwi i otwórz je kluczem, a potem schodami zejdź na dół i otwórz kolejne drzwi.
Na dole w małej sali znajdzie się mnóstwo przeciwników, kilku zombie i dwóch rycerzy (z halabardą i buławą). Może być ciężko pokonać ci wszystkich, jeśli wkroczysz w sam środek walki. Możesz stosować następującą taktykę: zmieniaj się w demona jak pasek magii będzie na maksimum (prawy obrazek) i wkraczaj do akcji. Machaj łapami we wszystkie strony, a jak energia się skończy - uciekaj (już w postaci człowieka) za drzwi i czekaj, aż się naładuje. Możesz równie dobrze używać nowo poznanego ciosu, by zabijać przeciwników. Takim czy innym sposobem pokonaj wszystkich przeciwników.
Biegnij przez tą salę i potem w lewo. Dotrzesz do krótkiego prostopadłego korytarza. Po prawej stronie znajduje studnia, gdzie uzupełnij zdrowie. Podejdź następnie do ściany i naciśnij klawisz użycia, a znajdziesz tajne pomieszczenie z trzema łzami magicznymi (widoczne na lewym obrazku). Potem odwróć się i wejdź na koło (prawy obrazek), dzięki czemu zapiszesz grę. Teraz wiesz, że możesz kilka razy zapisywać w tym samym miejscu - po prostu rozbij mieczem posąg swojej postaci, poczekaj kilka sekund i wejdź na koło. Kontynuuj wędrówkę przez pokój, drzwi, werandę i na dziedziniec.