Episode 2 - Moai Better Blues (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space poradnik Sam & Max: Beyond Time and Space
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Nalej wody do szklanki i wlej do czajnika wiszącego nad paleniskiem. Następnie podlej ogień jednym z napojów (Paci-fire).
Wróć w okolice biura poprzez czerwony Trójkąt Bermudzki. Udaj się za restaurację, do garażu. Porozmawiaj z COPSami.
Po rozmowie rozpoczyna się minigra, w której musisz za pomocą strzałek na klawiaturze, pokierować Desoto. Twoim zadaniem jest rozjechanie jak największej ilości kobz leżących na jezdni. Prosta sprawa, po zakończeniu której Sam automatycznie weźmie wygrany klakson samochodowy.
Wróć na Wyspę Wielkanocną do Glena Millera. Daj mu klakson, a ten w zamian podaruje Ci muszlę. Użyj jej na Samie, a usłyszysz melodię. Nalej do szklanki jednego z trzech dostępnych w barze płynów i zanieś Jimmy'emu Hoffie.
Jimmy nie przyjmie drinka, jeśli nie jesteś wykwalifikowanym kelnerem. Użyj napoju na maszynie do surfowania. Jeśli nie dasz się trafić butelką ani nie zrzucisz butelki z tacki, zaimponujesz trojgu maluchom siedzącym przy barze. Utrzymuj pozycję środkową, a gdy butelka poleci w Twoją stronę, przechyl się.
Wróć do Jimmy'ego. Tym razem napije się, jednak dalej nie będzie chciał wpuścić Cię do jaskini.
Trzeba się go pozbyć. Podejdź do Źródełka Młodości - pilnują go piranie. Zauważ dwa żółte i trzy niebieskie gongi ustawione obok Źródełka i posągów. Nad dwoma z nich widnieją dwa mniejsze Trójkąty Bermudzkie (żółty i niebieski). Gdy wsadzisz rękę przez jeden, ta wyjdzie drugim, a zatem pełnią one rolę swego rodzaju portalu. Ponadto możliwe jest przemieszczanie tych trójkątów - wystarczy strzelić z pistoletu lub uderzyć pałką, którą dał Ci Glen Miller w któryś gong, by trójkąt pojawił się nad nim.