Episode 2 - Moai Better Blues (cz.1) | Sam & Max Beyond Time and Space poradnik Sam & Max: Beyond Time and Space
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Rozgrywka rozpoczyna się w momencie powrotu z bieguna północnego. Okazuje się, że Sybillę goni wielki czerwony Trójkąt Bermudzki.
Wejdź do Bosco i zamień z nim słówko. Dowiesz się, jak obchodzić się z Trójkątem. By się zatrzymał, trzeba mu pokazać czerwony ośmiobok. Zauważ zdjęcia na ścianach i wyjdź na zewnątrz.
Odwiedź restaurację. Porozmawiaj ze Stinky, a następnie podejdź do stolików i zagadaj Flinta Papera - prywatnego detektywa. Obserwuje Bosco. Na ścianie po prawej wisi czerwony znak stopu - zabierz go.
Wyjdź na ulicę. Gdy będzie przebiegała nią Sybilla, użyj znaku stopu na Trójkącie Bermudzkim. Gdy Sybilla z Lincolnem wskoczą w środek Trójkąta, podążaj za nimi.
Znajdziesz się na Wyspie Wielkanocnej. Sybilla i Abe mają piknik. Porozmawiaj z posągami. Wyspie Wielkanocnej grozi zagłada. Wulkan zamierza wybuchnąć i musisz zapobiec tej sytuacji. Porozmawiaj z każdą głową z osobna.
Zakopana głowa to strażnik burzy - gdy się go zdenerwuje, nad jego głową pojawia się chmura z piorunami.
Środkowa, żeńska głowa kontroluje wiatr.
Ta po prawej natomiast kontroluje ziemię. Gdy się śmieje, ziemia się trzęsie.
Rozejrzyj się. Po prawej znajdziesz Źródełko Młodości, w którym pływają piranie. Zauważ także szczątki Arki Noego i pudło z rzeczami znalezionymi. Zagadaj do Abe'a i Sybilla. Abe zadurzył się w posągu-kobiecie.
Przejdź przez mostek i podejdź pod wejście do Jaskini. Strzeże jej dziecko Jimmy Hoffa. Wszyscy na Wyspie Wielkanocnej przybrali postać dzieci, gdyż napili się wody ze Źródełka.
Porozmawiaj z trojgiem dzieci przy barze. Amelią Earhart, Danem Cooperem i Charlesem Lindberghiem. Zauważ maszynę do jazdy na desce surfingowej. Możesz poćwiczyć na niej, przyda Ci się to w dalszej części gry.
W barze dostępne są trzy napoje: woda, Paci-Fire oraz Diaper rush. Zabierz szklankę z blatu.
Po lewej znajdziesz Glena Millera. Potrzebuje nowych dźwięków do swojego nowego hitu. Przyjrzyj się jego instrumentom, a następnie podnieś drewniany młotek leżący na ziemi po prawej (przy śmigle).