Episode 1 - Ice Station Santa (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space poradnik Sam & Max: Beyond Time and Space
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Masz już wszystkie figurki potrzebne do egzorcyzmu. Wróć do pracowni Mikołaja i ustaw wszystkie cztery wokół bieguna północnego. Podjedź do gramofonu i puść płytę. W momencie gdy płyta się zatnie, wybierz następujące odpowiedzi:
- like Gelatinous 600;
- in lower Manitoba;
- like Mimesweeper;
- hey, shambling corporate presence!
Pojawi się demon, który zacznie ścigać Mikołaja i wygoni go na zewnątrz. Korzystając z jego nieobecności, wejdź do biura i otwórz sejf. Z wyciągniętej butelki wylecą trzy duchy: duch przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości. Wyjdź na zewnątrz, by porozmawiać z pierwszym z nich.
Duch przeszłości rozkaże Ci pomóc Jurkowi i jego rodzinie. Włącz telewizor - zauważ, że Mary wyszła z nory. Połóż labirynt przy wejściu do nory i włącz ponownie telewizor. Gdy Mary zabłądzi, zabierz ją i wróć przez wrota do teraźniejszości. Wsiądź do auta i udaj się do miasta, do chcącego popełnić samobójstwo Jurka. Pokaż mu Mary, a zdobędziesz rękawicę bokserską. Wróć do przeszłości i oddaj rękawicę Jurkowi, by mógł zarobić pieniądze na operację synka. Zadanie wykonane.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie