Saints Row 2022: Wytchnienie od harówki (Corporate Retreat) - solucja, opis przejścia Saints Row - poradnik, solucja
Wytchnienie od harówki to misja z wyprawy kamperem w Saints Row. Poniższa solucja wyjaśnia jak wygrywać kolejne bitwy oraz jak poprawnie ochraniać RV przed oddziałami Marshall.
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2022
Główni bohaterowie w misji Wytchnienie od harówki (Corporate Retreat) postanawiają wyruszyć w relaksującą wycieczkę kamperem, ale po drodze czekają Was liczne walki. Opis przejścia z naszego poradniku opisuje główne bitwy z tego etapu (bar, jezioro, kryjówka), a także podpowiada jak uchronić kampera przed zniszczeniem przez żołnierzy Marshall.
- Nagrody za ukończenie misji
- Podróż kamperem (Get into the RV)
- Pokonanie przeciwników (Defeat all enemies)
- Podróż do baru (Drive to the bar)
- Użycie lewitującego motocykla (Board the hoverwike)
- Pokonywanie Idolów (Defeat the Idols)
- Ochranianie kampera (Defend the RV)
- Wejście do kryjówki (Enter the safehouse)
- Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)
Nagrody za ukończenie misji
- PD i kasa;
- odblokowanie Nahualliego jako towarzysza - po zakończeniu misji pojawi się on w książce adresowej (Contacts) i możecie go wzywać na pomoc (Call for Backup);
- nowy pojazd: lewitujący motocykl MDI-707B - to maszyna Marshall, którą po raz pierwszy mogliście przetestować w trakcie rozgrywania misji;
- nowy element ubioru: Baseball Cap Waffle Cat;
- nowe wzory broni (Patterns).
Podróż kamperem (Get into the RV)
Założeniem tej misji ma być spędzenie wolnego dnia we wspólnym gronie i musicie rozpocząc od powrotu do kościoła.
Po obejrzeniu scenki usiądźcie w kamperze w fotelu kierowcy i rozpocznijcie przejazd do miejsca, w którym czeka Was pierwszy przystanek. Starajcie się przy tym nie uszkodzić sterowanego pojazdu, bo będzie on wykorzystywany przez większość misji.
Pokonanie przeciwników (Defeat all enemies)
Wasi towarzysze przystąpią do malowania graffiti. Początkowo nie musicie nic robić. Po pewnym czasie pojawią się Los Panteros i musicie rozpocząć walki z nimi. Starajcie się niszczyć wrogie pojazdy zanim wybiegną z nich przeciwnicy lub wysadzać je gdy gangsterzy stoją blisko nich. Uważajcie też na silniejszych wrogów - z żółtym paskiem tarczy i z ciężką bronią.
Po walkach obejrzyjcie gotowe graffiti i powróćcie do RV.
Podróż do baru (Drive to the bar)
Bar to kolejny cel podróży. Po dotarciu na miejsce wyjdźcie z kampera i udajcie się do budynku. Porozmawiajcie z barmanem.
Musicie rozegrać bitwę z najemnikami Marshall. Walki początkowo będą miały miejsce wewnątrz baru, a później przeniosą się na zewnątrz.
Użycie lewitującego motocykla (Board the hoverwike)
Żołnierze Marshall korzystali z nietypowych motocykli hoverbike i możecie przetestować jeden z nich. Wskoczcie na motocykl i rozpocznijcie przejażdżkę w stronę jeziora.
Hoverbike jest w stanie podróżować po bezdrożach, ale jeśli nie chcecie zaklinować się lub przypadkowo wpaść do wody najlepiej jest pozostawać na utwardzonych drogach i polegać na trasie z GPS.
Pokonywanie Idolów (Defeat the Idols)
Po dotarciu do jeziora rozpoczną sie walki z Idolami, którzy przebywają w całej tej okolicy. Łatwiej eliminuje się wrogów stojących na brzegu. Bardziej problematyczni są Idole używający skuterów wodnych. Możecie atakować ich z dużej odległości (np. karabin szturmowy / snajperski) lub samemu wskoczyć na jeden z okolicznych skuterów po to żeby się do nich zbliżyć i zaatakować ich ze skutera.
Obserwujcie radar i docierajcie do kolejnych czerwonych kropek, by docelowo zabezpieczyć okolicę.
Ochranianie kampera (Defend the RV)
Po rozprawieniu się z Idolami powróćcie w pobliże RV. Otrzymacie zadanie ochraniania kampera. Warto ukraść terenówkę lub APC należący do ugrupowania Marshall zaparkowane w okolicy.
W trakcie zaliczania sceny ucieczki atakujcie wrogów znajdujących się najbliżej RV po to żeby ich ataki nie doprowadzały do częstego wyczerpywania paska energii pojazdu. Blokady możecie omijać i nie ma obowiązku ich niszczenia.
Wejście do kryjówki (Enter the safehouse)
Do kryjówki dotrzecie tuż po zgubieniu pościgu i wejście do niej pokazuje obrazek. W środku znajduje się zbrojownia. Możecie ją wykorzystać do zabrania lepszych broni lub uzupełnienia zapasów.
Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)
Na zewnątrz kryjówki rozpocznie się ostatnia duża bitwa - musicie pokonać członków gangu oraz nowych żołnierzy Marshall. Polegajcie na atakach obszarowych oraz eliminacjach do odnawiania zdrowia. Stosujcie też silniejsze ataki na wrogach posiadających żółte paski pancerza. Możecie otrzymać komunikat o powalonych sojusznikach - starajcie się do nich szybko docierać, by ich "wskrzeszyć".
W walkach wezmą też udział wrogie pojazdy - eliminujcie ich strzelców lub niszczcie szybko pojazdy np. z pomocą wyrzutni rakiet. Wygranie bitwy pozwoli Wam zakończyć misję.