Saints Row 2022: Do wyłomu (Unto the Breach) - solucja, opis przejścia Saints Row - poradnik, solucja
Do wyłomu to tytuł finalnej trzeciej misji sesji LARP w Saints Row. Solucja z naszego poradnika wyjaśnia jak ochronić Warownię Krakena, jak dostać się do Fortu Thunderpump i jak pokonać mini-bossa Gwen.
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2022
Do wyłomu (Unto the Breach) to ostatnia misja linii questowej LARP z gry Saints Row. Z naszego opisu przejścia dowiecie się jak pozbyć się infiltratorów i ocalić Warownię Krakena, jak uzyskać dostęp do Fortu Thunderpump dzięki otwarciu bramy i uruchomieniu katapulty, a także jak rozprawić się z Gwen - liderem fortu i bossem.
- Nagrody za ukończenie misji
- Podróż do Warowni Krakena (Journey to Castle Kraken)
- Konfrontacja z heroldem Feniksa (Confront the Phoenix harbinger)
- Ochranianie warowni przed Feniksem (Defend the castle from Phoenix)
- Znalezienie i zabicie infiltratorów (Find and kill the infiltrators)
- Podróż do Fortu Thunderpump (Journey to Fort Thunderpump)
- Dotarcie do Bramy kości (Proceed to the Gate of Bones)
- Przeprawa przez Ford Thunderpump (Continue through Fort Thunderpump)
- Obrona pozycji (Defend thy position)
- Pokonanie Gwen (Smite Gwen)
- Dotarcie do króla (Get to the Dust King)
Nagrody za ukończenie misji
- PD i kasa;
- element ubioru: korona Dust Crown - to unikalne nakrycie głowy w kształcie korony;
- miecz Dustlander Sword - to broń biała, z której mogliście korzystać w grze LARP-owej;
- pojazd Duststorm Raider;
- przedmiot kolekcjonerski: Dustlander Throne - tron możecie postawić w Waszej siedzibie w kościele;
- nowe wzory broni i pojazdów (Patterns).
Podróż do Warowni Krakena (Journey to Castle Kraken)
Misja ta jest kontynuacją głównego zadania Jeździec biesa, które opisaliśmy na poprzedniej stronie solucji. Przed Wami finałowy trzeci quest miejskiej gry LARP-owej, w którą zaangażowali się Święci.
W celu rozpoczęcia zmagań musicie dotrzeć do Warowni Krakena - jednego z Waszych przedsięwzięć. Wkroczcie na teren warowni i podejdźcie do sojuszników, by wysłuchać przemówienia Elijah.
Konfrontacja z heroldem Feniksa (Confront the Phoenix harbinger)
Przed warownią zatrzyma się pojazd - podejdźcie do przedstawiciela wrogiej frakcji żeby z nim porozmawiać. Negocjacje będą krótkie i po chwili przystąpicie do walk.
Możecie doświadczyć błędu gry związanego z powyższym spotkaniem - przedstawiciel Feniksa może nie pojawić się przed warownią. Spróbujcie wtedy zrestartować misję i upewnijcie się, że nie zostawiliście własnego pojazdu obok warowni, bo może on blokować skrypt gry.
Ochranianie warowni przed Feniksem (Defend the castle from Phoenix)
Przystąpcie do atakowania przeciwników z okolicy - możecie używać walki wręcz, eliminacji, broni białej oraz (najlepszy pomysł) broni palnej. Będą to oczywiście wszystko fikcyjne bronie i ataki, od których nikt tak naprawdę nie zginie. W walkach pomogą Wam sojusznicy i możecie też celowo atakować tych wrogów, z którymi aktualnie walczą Wasi sojusznicy.
Znalezienie i zabicie infiltratorów (Find and kill the infiltrators)
Przed Wami trudniejszy cel misji - musicie wyeliminować 8 infiltratów z terenu warowni zanim dojdzie do jej zniszczenia, tzn. przed wyczerpaniem paska energii z lewego górnego rogu ekranu.
Zaprzestańcie jakichkolwiek walk przed warownią, powróćcie do niej i zacznijcie odnajdywać infiltratorów (przykładowy na obrazku). Szybko atakujcie i eliminujcie ich.
Najtrudniej jest odnaleźć infiltratora na szczycie warowni - prowadzą tam zakręcane balkoniki i najlepiej przeciwnika tego zostawić sobie na sam koniec.
Podróż do Fortu Thunderpump (Journey to Fort Thunderpump)
Po ocaleniu warowni przed zniszczeniem powróćcie na dół i zajmijcie miejsce na pokładzie Bowelroda. Musicie zaliczyć przejażdżkę do wrogiego fortu. Przed fortem znajdują się wrogie maszyny i trzeba je zniszczyć. Możecie polegać na kilku technikach:
- aktywowanie ryku Roar (L1 / LB na padzie) - to zdolność poznana w poprzedniej misji;
- aktywowanie dopalacza (Kółko / B na padzie) - możecie uderzać z dużą prędkością we wrogie pojazdy;
- używanie uderzeń bokiem - możecie zderzać się z pojazdami, które są na lewo lub na prawo od Bowelroda.
Dotarcie do Bramy kości (Proceed to the Gate of Bones)
Po oczyszczeniu okolicy wyruszcie w stronę głównej bramy wejściowej fortu. Wysłuchajcie rozmowy z wartownikiem bramy. Aktywujcie zdolność Bowelroda (L1 / LB na padzie), a doprowadzicie do otwarcia bramy.
Przeprawa przez Ford Thunderpump (Continue through Fort Thunderpump)
Podczas przeprawy przez fort warto kontynunować korzystanie z ataku Roar, który jest w stanie osłabiać mijanych przeciwników. Nie ma jednak obowiązku eliminowania ich wszystkich. Dotrzyjcie do miejsca, w którym trzeba będzie wysiąść z auta i wyruszyć dalej pieszo.
Obrona pozycji (Defend thy position)
Po rozpoczęciu nowych walk zajmijcie się najpierw eliminacją wrogów z okolicznych wież i idealnie do tego nada się kusza.
Podczas prowadzenia walk zareagujcie na prośbę o pozyskanie nakrętki (Lug Nut). Znajdźcie ją z boku i przynieście Neenah. Naprawiona katapulta pozwoli Wam przelecieć nad bramą i znaleźć się wewnątrz fortu.
Pokonanie Gwen (Smite Gwen)
Wznówcie przemarsz przez fort. Dotrzecie na arenę, na której pojawi się Gwen - będzie ona mini-bossem. Gwen musicie najpierw pozbawić żółtego paska pancerza. Najlepiej jest pozostawać w ciągłym ruchu i unikać ataków dystansowych Gwen. Stopniowo wyczerpujcie jej pasek energii.
Po tym jak Gwen straci tarczę musicie kilka razy pozbawić ją paska zdrowia - Gwen będzie oszukiwała i kilka razy podleczy się.
Jako że czekają Was dłuższe walki nie eliminujcie wszystkich zwykłych wrogów towarzyszących Gwen. Możecie dzięki wykonywaniu na nich eliminacji samemu co jakiś czas odnawiać część punktów zdrowia. Gwen w końcu podda się i wygracie starcie.
Dotarcie do króla (Get to the Dust King)
Musicie dotrzeć na pobliską stację benzynową, wewnątrz której przebywa poszukiwany król. Konfrontacja ta jest bardzo prosta - wciskajcie w określonych momentach przycisk ataku żeby oddawać kolejne strzały w stronę króla.
Misję tę zakończycie zwycięstwem i założeniem korony.