Saints Row 2022: Warsztat Jim Rob's (JimRob's Garage) - opis przedsięwzięcia Saints Row - poradnik, solucja
Warsztat Jim Rob’s to pierwsze przedsięwzięcie w grze Saints Row 2022. Nasz poradnik opisuje ten biznes – cogodzinny przychód, wypełnianie zleceń dla warsztatu, nagrody za rozwinięcie warsztatu w 100%.
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Saints Row znajdziecie solucję do wszystkich zadań warsztatu Jim Rob's (JimRob's Garage). Informujemy jak odblokować to przedsięwzięcie, jak ukraść wszystkie pojazdy dla JR-a, a także jakie nagrody są za ukończenie tego biznesu w 100 procentach.
- Odblokowanie przedsięwzięcia
- Ogólne założenia biznesu
- Nagrody za zaliczenie w 100%
- Zlecenie #1 - Hammerhead
- Zlecenie #2 - Buggy Desert Devil
- Zlecenie #3 - Attrazione
- Zlecenie #4 - Gokart
- Zlecenie #5 - Autobahn Courser Special Edition
- Zlecenie #6 - Monster truck Gargantua
- Zlecenie #7 - Crisis
- Zlecenie #8 - Fer da Lance
- Zlecenie #9 - Phoenix
- Zlecenie #10 - APC
- Finał - rozmowa z JR-em
Odblokowanie przedsięwzięcia
Warsztat Jim Rob's to pierwsze przedsięwzięcie (Venture) w grze i odblokujecie je w sposób automatyczny. Musicie konkretnie zająć się misją fabularną Odrobina emocji, którą szczegółowo opisaliśmy w naszej solucji.
JR w nagrodę za dostarczenie mu kontenera i pozbycie się Idolów rozpocznie z Wami współpracę i będziecie mogli czerpać zyski z działalności jego warsztatu.
Ogólne założenia biznesu
- Warsztat Jim Rob's domyślnie oferuje cogodzinny zysk na poziomie 1000 dolarów. Dzięki zaliczeniu tej lokacji w 100%, tzn. wykonaniu wszystkich zleceń dla JR-a, będziecie mogli zwiększyć permanentnie zysk do 2000 dolarów.
- Warsztat oferuje dodatkowo garaż - możecie dostarczać do niego samochody, zabierać zapisane już wcześniej maszyny, a także dokonywać modyfikacji i tuningu pojazdów.
- W celu odbierania nowych zleceń musicie zagadywać do Jima Roba. Zlecenia polegają na kradzieży konkretnych modeli aut. Po odebraniu zlecenia możecie otworzyć mapę i wybrać opcję naprowadzenia na lokalizację pojazdu nadającego się do ukradzenia.
Nagrody za zaliczenie w 100%
Każdy dostarczony do warsztatu pojazd gwarantuje niewielką ilość PD oraz kasy. Ciekawostką jest to, że możecie powrócić w to samo miejsce i ukraść ten sam pojazd po raz drugi po to żeby dotrzeć z nim do garażu i dodać go do własnej kolekcji (w przypadku zlecenia auto przekazuje się JR-owi).
Zaliczenie wszystkich zadań warsztatu wiąże się z jednorazową nagrodą 30000 dolarów i 5000 PD.
Dodatkowymi nagrodami są:
- stroje ekipy Jim Rob (JimRob's Crew Outfits);
- posąg Jima Roba (JimRob statue) - będziecie mogli postawić go w siedzibie Świętych w kościele po dostatecznym awansowaniu w grze i odblokowaniu poszukiwań przedmiotów kolekcjonerskich;
- unikalny pojazd JimRob's Attrazione - znajdzie się on automatycznie w garażu i jest to stuningowana wersja jednego ze "zwykłych" sportowych aut;
- odblokowanie opcji dostarczania aut (Vehicle Delivery) - musicie najpierw ustawić jedno z aut z garażu jako ulubione (Set as Favorite) i następnie w trakcie przemierzania gry możecie je zamówić z poziomu książki adresowej (Contacts) w smartfonie.
Zlecenie #1 - Hammerhead
W celu rozpoczęcia opcjonalnych zleceń musicie udać się na tyły warsztatu i porozmawiać z Jimem Robem. Pierwsze zadanie to kradzież pojazdu Hammerhead. Stoi on zaparkowany przy jednym z pobliskich domów.
Każda kradzież auta dla warsztatu inicjuje automatycznie pościg i w tym przypadku będzie to 2-gwiazdkowy policyjny. W trakcie ucieczki warto stosować uderzenia bokiem, ale starajcie się nie doprowadzić do zniszczenia ani zablokowania maszyny. Jeśli stracicie prowadzony pojazd, to możecie powrócić do tej samej lokacji i powinien pojawić się kolejny.
Nie musicie kończyć pościgu przed powrotem do warsztatu. Zaparkowanie auta w fioletowym okręgu przed warsztatem doprowadzi zawsze do jego anulowania. Dodatkowa nagroda za dostarczenie tego auta to poprawienie kontroli nad pojazdami w powietrzu.
Zlecenie #2 - Buggy Desert Devil
Poszukiwany buggy znajduje się w północnej części pustyni. To obszar gangu Idolów i kradzież auta zostanie przez nich od razu odnotowana.
Wycofajcie się z parkingu (nie polecamy skoku, bo można się po nim łatwo zaklinować) i rozpocznijcie ucieczkę. Będziecie ścigani przez Idolów. Tak jak wcześniej możecie spychać auta, ale ważne jest to żeby buggy dojechał bezpiecznie do warsztatu.
Zlecenie #3 - Attrazione
Kolejne zadanie to kradzież sportowego auta Attrazione, które jest w dzielnicy Zachodnia Marina.
Załączy się 2-gwiazdkowy policyjny pościg. W trakcie ucieczki warto korzystać z dopalacza, który jest na wyposażeniu auta. Używajcie go przede wszystkim na długich prostych.
Zlecenie #4 - Gokart
Poszukiwany gokart jest do odnalezienia w dzielnicy El Dorado.
Unikalną cechą gokarta jest wysuwanie kolców, które mogą przebijać opony innych aut. Jako że czeka Was policyjny pościg polecamy aktywować umiejętnośc auta gdy jakiś radiowóz zrówna się z prowadzoną maszyną.
Zlecenie #5 - Autobahn Courser Special Edition
Kolejne auto, którym jest zainteresowany JR, znajdziecie w pobliżu tamy w południowej części pustyni.
W początkowej części ucieczki warto pomóc sobie jazdą po bezdrożach, a później skupiać się na uderzaniu w radiowozy i omijaniu policyjnych blokad.
Zlecenie #6 - Monster truck Gargantua
Szósty pojazd jest na terenie gospodarstwa Los Panteros w południowo-wschodniej części mapy. Po dotarciu na miejsce od razu spotkacie gangsterów - możecie ich wszystkich zabić lub po prostu pobiec do Gargantuy.
Monster truck świetnie radzi sobie w rozjeżdżaniu innych pojazdów. Sprawi to, że powrót do garażu będzie bajecznie łatwy, bo możecie celowo najeżdżać na ścigające Was auta Los Panteros.
Zlecenie #7 - Crisis
Następny pojazd do kradzieży jest w dzielnicy Wschodnie Flats.
Jedynym utrudnieniem policyjnego pościgu powiązanego z tym autem jest koniecznośc przejechania dużej części mapy. Starajcie się unikać poważnych zderzeń.
Zlecenie #8 - Fer da Lance
Na poszukiwania nowego modelu dla JR-a musicie wyruszyć do dzielnicy Monte Vista.
Skradzione auta potrafi podskakiwać, przy czym nie jest to szczególnie przydatna cecha. Przywiązujcie większą uwagę do poprawnego uderzania w radiowozy i dowiezienia auta w jednym kawałku.
Zlecenie #9 - Phoenix
Musicie wyruszyć do Północnych Pustkowi (Badlands North), a konkretnie dotrzeć w pobliże placu budowy Pulaski Bay Bridge.
Tuż po tym jak ukradniecie auto użyjcie skoczni do dalekiego skoku i skrócenia trasy ucieczki. Skradzione auto posiada zdolność, dzięki której może ciągnąć wielką kulę i uderzać w nią inne pojazdy. Proponujemy jednak nie ryzykować przesadnie z kulą i skupić się na dobrej jeździe i braku niepotrzebnych zderzeń.
Zlecenie #10 - APC
To finałowe i najtrudniejsze zadanie. Wóz opancerzony stoi zaparkowany w więzieniu w zachodniej części mapy.
Wjechanie na teren więzienia inicjuje automatyczny 4-gwiazdkowy pościg. Polecamy zbliżyć się do celu od wschodniej strony. Nie próbujcie walczyć ze strażnikami, tylko wybiegnijcie z auta, szybko pobiegnijcie do APC i wskoczcie na jego pokład.
Ucieczka APC może być dość trudna, bo musicie przejechać przez całą mapę i będą Was ścigały m.in. opancerzone terenówki oraz inne APC. Skupiajcie się na unikaniu zderzeń i zerkajcie na radar, by omijać blokady.
Finał - rozmowa z JR-em
Jim Rob nie przydzieli Wam już żadnych spotkań. Musicie ponownie spotkać się z właścicielem warsztatu, którego znajdziecie obok budynku. Rozmowa z mężczyzną pozwoli Wam oficjalnie zaliczyć ten biznes w 100% i odblokować wszystkie nagrody powiązane z tym przedsięwzięciem.