Saints Row 2022: After Party - solucja, opis przejścia Saints Row - poradnik, solucja
After party to misja z imprezy w siedzibie Świętych w grzd Saints Row. Poniższa solucja wyjaśnia jak odblokować misję i jakie są warunki punktu bez powrotu (point of no return), a także jak pomyślnie wydostać się z koszmarów w głowie bohatera.
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2022
After party to tytuł pierwszego z zadań ścisłego finału kampanii w grze Saints Row 2022. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśnia jak awansować do finału i jakie zasady ma punkt bez powrotu, a także gdzie znaleźć lamy, słoniątko i ślimiaki oraz jak opuścić koszmar i powrócić do świata żywych.
- Odblokowanie misji
- Ostrzeżenie - punkt bez powrotu (point of no return)
- Odnalezienie Snickerdoodle'a (Find Snickerdoodle)
- Odnalezienie przyjaciół (Find your friends)
- Zebranie 7 lam (Collect 7 llamas)
- Znalezienie słoniątka (Find the baby elephant)
- Zebranie 3 ślimaków (Collect 3 snails)
- Wejście do stodoły (Enter the barn)
- Ucieczka z koszmaru (Escape the nightmare)
- Odnalezienie przyjaciół (Find your friends)
Odblokowanie misji
Misja ta posiada dwa wymagania do jej odblokowania i są one powiązane z rozwijanymi i tworzonymi przez Was biznesami:
- Umieszczenie w mieście 6 kryminalnych przedsięwzięć - opisaliśmy je w rozdziale Przedsięwzięcia, przy czym pierwsze z nich (Warsztat Jim Rob's) nie jest brane pod uwagę. Muszą to być biznesy założone z użyciem stołu kryminalnego imperium w kościele.
- Zaliczenie 2 kryminalnych przedsięwzięć - Musicie wykonać ich wszystkie zadania, które różnią się w zależności od biznesu (np. dostarczenie X ładunków, wygranie X dużych bitew, znalezienie X sekretów). Prostszymi do ukończenia biznesami są np. Warownia Krakena i Wuzyerz Repo.
Ostrzeżenie - punkt bez powrotu (point of no return)
Przed przystąpieniem do tej misji otrzymacie ostrzeżenie o tzw. punkcie bez powrotu (point of no return). Oznacza to po prostu, że będziecie musieli wykonać kilka ostatnich misji gry jednym ciągiem bez możliwości powracania do swobodnej eksploracji świata.
Nie musicie przygotowywać się jakoś specjalnie do finału, choć warto mieć postać na jak najwyższym poziomie doświadczenia żeby dostępnych było jak najwięcej umiejętności (w tym też pasywnych np. wydłużających pasek zdrowia). Po skończeniu głównej linii fabularnej będziecie mogli kontynuować zmagania i zajmować się wszystkimi pominiętymi rzeczami. Nie trzeba ich zaliczyć przed przystąpieniem do końcowej części kampanii.
Odnalezienie Snickerdoodle'a (Find Snickerdoodle)
Dotrzyjcie do kościoła żeby rozpocząć misję oraz wielką imprezę. Po odzyskaniu kontroli nad bohaterem znajdziecie się w jego koszmarach i Waszym nadrzędnym zadaniem stanie się powrót do prawdziwego świata.
Musicie podążać ustaloną ścieżką. Po drodze będą załączały się wspomnienia powiązane z różnymi Świętymi. Dotrzecie docelowo do stolika i musicie go dokładniej obejrzeć.
Odnalezienie przyjaciół (Find your friends)
Znajdziecie się w zupełnie nowej lokacji. Rozejrzyjcie się po niej za wielką figurką Eli, z którym trzeba porozmawiać.
Zebranie 7 lam (Collect 7 llamas)
Po okolicy biega 7 lam. Musicie zderzać się z lamami żeby "eksplodowały" i możecie pomagać sobie opcją sprintu, by je doścignąć. Jedna z lam będzie ukrywała się na wyższej półce i musicie się do niej wspiąć. Po zebraniu lam powróćcie do Eli.
Znalezienie słoniątka (Find the baby elephant)
Rozejrzyjcie się ponownie po okolicy i znajdźcie wielką figurkę Neenah. Wysłuchajcie jej prośby.
Unikajcie kontaktu z wężami podróżującymi po okolicy. Na potrzeby odnalezienia słoniątka musicie badać krzaki. Po zlokalizowaniu właściwych krzaków doścignijcie słoniątko i powróćcie do Neenah.
Zebranie 3 ślimaków (Collect 3 snails)
Do "kompletu" pozostało Wam już tylko odnalezienie wielkiej figurki Kevina. W celu odnajdywania ślimaków musicie ponownie badać krzaki. Pilnujcie się jednak, bo z niektórych krzaków mogą wyskakiwać węże i musicie unikać kontaktu z nimi.
Ścigajcie ślimaki i zderzajcie się z nimi. Po złapaniu 3 ślimaków powróćcie do Keva.
Wejście do stodoły (Enter the barn)
Po tym jak zaliczycie zlecenia wszystkich 3 przyjaciół wyruszcie do czerwonej stodoły. Wejdźcie w interakcję z figurką przed stodołą i skierujcie się do środka.
Ucieczka z koszmaru (Escape the nightmare)
Podczas ucieczki musicie podążać ustaloną trasą oraz używać broni palnej do eliminowania wrogich figurek Nahualliego. Nie jest to trudne zadanie - po prostu nie śpieszcie się i strzelajcie do nich z większej odległości żeby nie zdążyły się zbliżyć do bohatera.
Po drodze musicie wykonać kilka skoków i przypilnujcie się wtedy żeby nie spaść "w przepaść". Docelowo dotrzecie do białego wyjścia i powrócicie do świata żywych.
Odnalezienie przyjaciół (Find your friends)
Zajmijcie się zbadaniem wnętrza kościoła. Wysłuchajcie rozmowy telefonicznej. Załączy się po niej cut-scenka i automatycznie awansujecie do kolejnej głównej misji W samo południe (High Noon).