Misje 91-94 | Akt III | Sacred poradnik Sacred
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
091. Glubba Jar (pob oczne)
Zadanie: Zaprowadź Glubbę do miejsca jego narodzin.
Zlecone przez: Glubba
Rodzinna okolica Glubby znajduje się niedaleko na północ od wioski Moorbrook. Na moście przed wioską Glubba zatrzyma się. Porozmawiaj z nim i zadanie zostanie zaliczone. Gdy wejdziesz do wioski, okaże się on pułapką. Wszyscy mieszkańcy zamienią się w nieumarłych i cię zaatakują.
092. Czysta Woda / Pure Water (poboczne)
Zadanie: Znajdź i zabij przemytników whisky oraz przynieś skonfiskowany alkohol.
Zlecone przez : Clarol Smashhand
Udaj się prosto na wschód. Na skraju lasu mieści się jaskinia, w której ukrywają się przemytnicy. Gdy wszystkich zabijesz, ich szef - Rayso - będzie chciał z tobą rozmawiać. Będzie próbował wziąć cię na litość. Powie, że to on jest pokrzywdzony bo wyrzucono go z gildii za dolewanie wody, czego, jak twierdzi, wcale nie robił. Zaproponuje ci abyś sam spróbował whisky i ocenił czy mówi prawdę. To pułapka! W kielichu poda ci truciznę. Na szczęście nie jest zbyt groźna a gdy już pokażesz mu że nie warto cię oszukiwać, wypuści ze swych brudnych łap odtrutkę. Zbierz następnie beczki whisky i wróć do Kapitana Moorbrook po nagrodę.
093. Narkotyczna Wiedźma / The narcotic Witch (pob oczne)
Zadanie: Znajdź i uwolnij żonę Sir Josta spod władzy wiedźmy.
Zlecone przez: Sir Jost of Moorbrook
Pójdź na zachód od Moorbrook. W lesie spotkasz wiedźmę (Xarana the Narcissistic). Będzie cię próbowała przekupić. Za pozostawienie jej dziewczyny obieca ci ulepszenie twoich umiejętności. Gdy się zgodzisz nagroda okaże się elementem ekwipunku. Lepiej więc czarownicę zgładzić. Otrzymasz wtedy dużo więcej doświadczenia i przedmiotów. Gdy już porachujesz kości starej jędzy, uwolnij dziewczynę z klatki i zaprowadź ją do Sir Josta. Porozmawiaj z nim a dostaniesz nagrodę.
094. Dostawca Whisky / Whisky Supplier ( poboczne)
Zadanie: Dostarcz beczkę whisky do tawerny na skrzyżowaniu w Drakenden.
Zlecone przez: Whisky Dealer
Podnieś beczkę, która stoi niedaleko handlarza i skieruj się na północny-zachód do Drakenden. Nagrodę dostaniesz od karczmarza, któremu dostarczysz alkohol. Zadanie jest co prawda już wykonane, ale możesz jeszcze wrócić do zleceniodawcy i porozmawiać z nim. Zaproponuje ci, że za 800 sztuk złota będzie ci dostarczał raz na tydzień beczkę whisky. Biorąc jednak pod uwagę, że koniec twoich przygód już bliski, szkoda chyba fatygi.