Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred - poradnik do gry

Sacred - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje 74-75 | Akt III | Sacred poradnik Sacred

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

074. Żywioły Ankarii / The Elements of Ancaria ( główne)

Zadanie: Znajdź cztery elementy - wiatru, ognia, wody i ziemi.

Zlecone przez: Shareefa

Jest to jedno z najdłuższych zadań w całej grze - Misje 74-75 | Akt III | Sacred - Sacred - poradnik do gry
 

Jest to jedno z najdłuższych zadań w całej grze. Musisz odszukać cztery żywioły, które rozmieszczone są w różnych miejscach. Najpierw udaj się na poszukiwanie elementu wiatru. Wyjdź z budynku i wróć się drogą na wchód. Wejdź z powrotem do klasztoru i kieruj się na północ, w stronę wyjścia. Jednak nie wychodź na zewnątrz, a idź dalej na północ i skorzystaj z wyrwy w murze. Kieruj się doliną na północ, aż dotrzesz do jaskini. Przejdź nią na drugą stronę i skieruj swe kroki na zachód, a później na północ. Wkrótce dotrzesz do zamku Frostgard, gdzie czeka na ciebie Element of Air. Znajdziesz go na drugim piętrze. Gdy go zabierzesz - wyjdź z powrotem na zewnątrz i idź na północny-zachód. Wkrótce natrafisz na lodowego smoka imieniem Sisslith. Po jego pokonaniu weź runo, potrzebne do aktywowania portalu. Przejdź kilka kroków na północ i skorzystaj z takowego. Znajdziesz się na południu Ancarii. Musisz udać się na zachód, w stronę ognistej krainy. Na południu znajdziesz wejście na skały. Skorzystaj z niego i kieruj się na zachód. Wkrótce dojdziesz do wejścia, które prowadzi do podziemnego miasta - Alkazaba noc Draco. Jest tutaj kilka zadań do wykonania. Zlecą ci je Parim (kowal blisko wschodniego wejścia) [075. Dragon Scale] i Malfaniel (w centrum) [076. Egg Thief]. Są to krótkie zadania, więc możesz się nimi zająć, aby zyskać trochę doświadczenia. Następnie skieruj się na północ i wyjdź na zewnątrz przez pobliskie wyjście. Idź na północ, a wkrótce natkniesz się na Isabellę, która zleci ci zadanie [077. Runaway Virgin]. Później idź dalej na północ, aż dojdziesz do jaskini. Wejdź do niej i skieruj się do jej północnej części. Tam natkniesz się na smoka o imieniu Sirithcam. Pokonaj go i zabierz co ciekawsze przedmioty z jego zwłok, a przede wszystkim runo portalu. Następnie wyjdź przez bramę kilka kroków na zachód. Teraz skieruj swe kroki na południe i dojdź do statuy, z której weź Element of Fire. Później idź dalej na południe. Na samym krańcu skały natkniesz się na portal. Skorzystaj z niego, aby pojawić się w centrum Ancarii. Skieruj swe kroki na północ, do Braverock i dostań się do południowo-wschodniej części, w pobliże areny gladiatorów. Przejdź przez most i idź na południe, a następnie drogą na wschód. W końcu dotrzesz do miasta Bravewall, gdzie czekają na ciebie dwa zadania do wykonania. Zlecenia otrzymasz od Daniellusa Montagniusa (w północnej części miasta) [078. Kalim-Khor] i od Celdrahila (za wschodnią bramą) [079. Ilim Zhurag-Thalir]. Kiedy je wykonasz, skieruj się w dalszą drogę na wschód, w stronę Zhurag-Nar. Mniej więcej w połowie drogi powinieneś natrafić na portal (znajdziesz go blisko skał). Kieruj się na północny-wschód, aż dotrzesz do wejścia do jaskiń. Są to jedne z największych jaskiń w całej krainie Ancarii. Kieruj się na północ i obierz jedną z dróg. Jeśli chcesz wykonać jedno zadanie - skieruj się na wschód, jeśli nie masz na to ochoty - idź na północ. Zadanie we wschodniej części zleci ci przywódca więźniów. Idąc na północ, dotrzesz do terenu pełnego kamieni i skał. Znaczy to, że idziesz w dobrą stronę. Kieruj się na północny-wschód i idź korytarzem przed siebie. Po lewej stronie znajduje się sala tronowa (z czerwoną wykładziną). Natrafisz w niej na High Matriarch, która znajduje się w posiadaniu klucza. Pokonaj wszystkich oponentów i poszukaj Key to Inmost Cave of Zhurag-Nar. Teraz idź na wschód, aż dojdziesz do pułapki w postaci błękitnych błyskawic. Postaraj się ominąć je tracąc jak najmniejsza liczbę punktów życia (w połowie korytarza jest pokój, w którym możesz odpocząć i zregenerować siły). Kilka kroków dalej natrafisz na potężnego bosa o imieniu Karissall. Jest to ogromna meduza, w którą będziesz musiał "wpakować" naprawdę sporo ciosów. Po skończonej walce - przejdź przez drzwi i skieruj się na północ. Natrafisz na postument z Element of Earth. Kiedy go weźmiesz, skieruj się dalej na północ. Przejdź przez kilka mostów, a następnie przez portal, który przeniesie cię do schodów na początku podziemi. Skorzystaj z nich, aby znaleźć się znów pod gołym niebem. Teraz pozostaje ci do odnalezienia ostatni z elementów, a mianowicie żywioł ziemi. Skieruj się na południe. Wkrótce natrafisz na miasteczko Torffingen, w którym możesz wykonać 3 zadania. Zlecą ci je Babuschka (w południowej części) [080. The lost Daughter], Sir John (we wschodniej części) [081. Mothers Powder Cup] i Rutia [082. A dish eaten cold]. Następnie skieruj się na południowy-wschód i porozmawiaj z Loknarem [083. The dams of the dwarves of Gnarlstat]. Po wykonaniu zadania droga do Verag-Nar stoi otworem. Przejdź przez most za Loknarem i idź przez bród na rzece na północny wschód. Następnie przejdź przez bramę zawieszoną nad przepaścią. Znajdziesz się w małej jaskini ze schodami w jej południowej części. Skorzystaj ze schodów, a znajdziesz się w większej jaskini, wypełnionej wodą. Znajdziesz w niej Element of Water. Pora udać się na południe do zamku Mystdale, gdzie czeka na ciebie Shareefa. Po drodze warto jednak zahaczyć o Gloomoor, leżące na południowy wschód od Verag-Nar. W jego północnej części mieszka Herbert, który zleci ci jedno zadanie [084. The Lich Lord]. Następnie, o ile oczywiście chcesz, skieruj się na południowy - zachód i wstąp do Drakenden aby wykonać kilka questów. Pierwszym zleceniodawcą okaże się tutaj smok Loromir, którego leże znajduje się w północnej części wioski. Zleci ci on dwa zadania [085. The female Dragonslayer] i [086. Brother of the Dragon]. Między tymi dwoma zadaniami otrzymasz także jedno od księżniczki Lary Aimee [087. Toothpick for a Dragon]. Powinieneś otrzymać również kilka zadań losowych. Po ich wykonaniu już nic nie zatrzyma cię na drodze do Mystdale. Zamek zbudowano po środku enklawy magów. Wejdź do zamku i porozmawiaj z Shareefą. To będzie koniec zadania, choć, jak się szybko okaże, jeszcze nie koniec twoich poszukiwań [088. Shaddar-Nur].

075. Smocza Łuska / Dragon Scale (pobocz ne)

Zadanie: Znajdź Smoczą Łuskę (Dragon Scale).

Zlecone przez: Paria

1 - Misje 74-75 | Akt III | Sacred - Sacred - poradnik do gry

Łuskę smoka znajdziesz przy szczątkach takowego - Misje 74-75 | Akt III | Sacred - Sacred - poradnik do gry

Łuskę smoka znajdziesz przy szczątkach takowego. Wyjdź na zewnątrz wschodnim wyjściem i skieruj się na północ skalistego terenu. Na północnym krańcu znajdziesz smocze szczątki. Weź Smoczą Łuskę i wróć do Parii po nagrodę.