Mag Bojowy w Sacred | Postacie poradnik Sacred
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Mag Bojowy / Battle Mage
Streszczenie
Mag Bojowy, to klasyczny czarodziej, z jedną tylko różnicą; gdy sytuacja tego wymaga, potrafi także walczyć mieczem. Jednak najpotężniejszą bronią Maga Bojowego jest magia żywiołów, od której zadrżeć mogą największe góry tego świata.
Siła: 16
Wytrzymałość: 15
Zwinność: 20
Fizyczna regeneracja: 14
Mentalna regeneracja: 30
Charyzma: 10
Suma: 105
Otrzymujesz 1 punkt do statystyk na poziom.
Podstawowy atrybut: Umysłowa Regeneracja (Mental Regeneration)
Drugorzędny atrybut: Siła (Strength)
Zdolności
Nowa zdolność pojawia się po osiągnięciu następujących poziomów: 3, 6, 12, 20, 30, 50.
Poniżej przedstawiam listę zdolności Maga Bojowego.
Wiedza o magii / Magic Lore (zdolność początkowa)
Zwiększa ilość obrażeń zadawanych przez zaklęcia.
Medytacja / Meditation (zdolność początkowa)
Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć.
Magia ziemi / Earth Magic (poziom 3)
Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć ziemnych oraz czas ich rzucania.
Dla przykładu, Earth Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.
Magia wody / Water Magic (poziom 3)
Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć wodnych oraz czas ich rzucania.
Dla przykładu, Water Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.
Magia powietrza / Air Magic (poziom 3)
Skraca czas regeneracji wszystkich zaklęć powietrznych oraz czas ich rzucania.
Dla przykładu, Air Magic na poziomie 1 daje bonus 6% do regeneracji i czasu rzucania zaklęć.
Jeździectwo / Riding (poziom 3)
Pozwala na dojeżdżanie koni na wyższych poziomach. Dla Battle Mage, może się okazać zdolnością zwiększającą szanse na przetrwanie.
Znajomość miecza / Sword Lore (poziom 3)
Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki mieczem.
Znajomość laski / Staff Lore (poziom 3)
Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki kijem.
Walka na dystans / Ranged Combat (poziom 3)
Zwiększa współczynniki Attack oraz Attack Speed podczas walki bronią dystansową.
Znajomość broni / Weapon Lore (poziom 3)
Zwiększa ilość zadawanych przez wszystkie bronie obrażeń.
Zwinność / Agility (poziom 6)
Zwiększa współczynniki Attack i Defense.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie