Misje 45-48 | Akt II | Sacred poradnik Sacred
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
045. Obraz / The painting (pob oczne)
Zadanie: Wkradnij się do domu złodzieja sztuk imieniem Buzzo i odzyskaj obraz.
Zlecone przez: kupiec Janosch
Janosch zamieszkuje jedną z posiadłości ogrodzonych murem. Poprosi cię o odzyskanie obrazu, który znajduje się w rękach Buzzo - złodzieja sztuk. Ten mieszka w jednym z domków na południe od zleceniodawcy. Wejdź do środka i porozmawiaj ze złodziejem. Gdy odzyskasz obraz - zwróć go Janoschowi i odbierz nagrodę.
046. Uciekający pan młody / Groom on the run (pobo czne)
Zadanie: Przyprowadź zbiegłego pana młodego do panny młodej.
Zlecone przez: Serena
Serena stoi przed świątynią w wewnętrznej części miasta. Porozmawiaj z nią. Następnie skieruj się do Marcusa, będącego na wschód stąd (za rzeką) i zagadaj do niego. Wywiąże się walka, która nie powinna sprawić ci żadnych problemów. Zagadaj do niego ponownie i wróć do Sereny po nagrodę.
047. Ucieczka z Mascarell / Escape from Mascarell (główn e)
Zadanie: Eskortuj Vilya'ę, baronową Mascarell do leśnej fortecy Valora.
Zlecone przez: Vilya, baronowa Mascarell
Najpierw wyjdź z budynku i zakup konia w pobliskiej stajni. Następnie idź na wschód do zewnętrznej części miasta. Skieruj się na północ, w stronę baszty. Na miejscu rozpraw się z kilkoma przeciwnikami, a kolejno wyjdź przez północną bramę. Teraz kieruj się na zachód, przejdź przez mostek i odbij ścieżką wiodącą na południa. Cały czas idź wzdłuż niej, nie wchodząc w żadne odnogi. W ten sposób dotrzesz do fortecy. Skieruj się do budynku w północnej części i porozmawiaj z księciem Valorem [048. Valor's plans].
048. Plany Valora / Valor's plans (główn e)
Zadanie: Idź i odszukaj czarodziejkę Shareefę.
Zlecone przez: książę Valor
Porozmawiaj ze stojącą obok kobietą i przejdź przez aktywowany portal. Znajdziesz się w Ahil-Tar. Zanim zabierzesz się za obecne zadanie, wykonaj szereg questów, które zleci ci Mario Hani (kilka kroków na północ od portalu) [049. Scout Post] [050. Settlers of the Desert] [051. The Lost Settlers] [052. Evacuation]. Następnie skieruj się w stronę Khorad-Nur - miasta na południe od Ahil-Tar. Do środka możesz dostać się na dwa różne sposoby. Możesz zabić pilnującego drzwi strażnika, bądź też wykonać dla niego zadanie [053. The Camp of the Undead]. O wiele łatwiejsza jest ta pierwsza możliwość, ale z kolei po wykonaniu drugiej będziesz o wiele bogatszy. Kiedy już dostaniesz się do miasta, wykonaj szereg zadań oferowanych przez tutejszą ludność. Pierwsze zaoferuje ci Gulak (w centrum miasta) [054. The Scroll of Mhic'Dar-Mon'], drugie - Mortak (w północno-wschodnim rogu) [055. The slaves of the Orcs], trzecie - ork blisko centrum [056. The cowardly dog]. Gdy je wykonasz - skieruj się do szamana w centrum miasteczka i porozmawiaj z nim. Następnie podnieś z ziemi wielką maczugę. [AKT III]