Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Reus - poradnik do gry

Reus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gigant skalny | Giganci | Reus Reus poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Gigant skalny

Giganci to twoi pomocnicy - dzięki nim możesz przekształcić powierzchnię planety by zagościło na niej życie. Każdy gigant posiada inne zdolności, niektóre wymagają wzięcia na barki ambasadora danej wioski by je odblokować.

Zdolności gigantów mają poziomy - żeby odblokować wyższy poziom danej zdolności gigant musi mieć odpowiednią kombinację ambasadorów.

Gigant skalny - Gigant skalny | Giganci | Reus - Reus - poradnik do gry
Gigant skalny

Zdolności:

Góra (Mountain) - Skalny gigant posiada zdolność tworzenia gór. Jeśli utworzy górę na terenach suchych (daleko od oceanu) dookoła niej (~ 10 płytek) powstanie pustynia. Góry można także tworzyć aby zasypać ocean.

Cenne minerały (Precious minerals) - zdolność tworzenia pokładów cennych minerałów dających bogactwo takich jak Agat lub Kwarcyt. Minerał jaki się pojawi zależny jest od rodzaju terenu, na którym go kładziemy.

Zaawansowane minerały ( Advanced Minerals)- może kłaść pokłady minerałów, które dają naukę np. Kamień.

Aspekty:

Aspekt egzotyczny (Exotic) - dodaje do zwierzęcia cechę egzotyki, co dodaje lub zwiększa otrzymywane bogactwo. Jest odblokowywany za pomocą Leśnego ambasadora.

Aspekt szlachetny (Noble) - dodaje do minerału cechę szlachetności, co zwiększa lub przydaje mu bogactwa. Odblokuje się dzięki wzięciu na barki Pustynnego ambasadora.

Aspekt sejsmiczny (Sejsmic) - dodaje do minerału cechę sejsmiczności, co zwiększa jego przychód z nauki a także podziw. Zapewnia go Bagienny ambasador.

Atak:

Trzęsienie ziemi (Earthquake) - powoduje ogromne zniszczenia. Rozwiniętą wioskę można zniszczyć dwoma atakami.

Poziomy umiejętności:

Poziom

Cenne min.

Zaaw. min.

Egzotyczny

Szlachetny

Sejsmiczny

Trzęs. ziemi

I

-

-

L

P

B

-

II

P, D

B, D

L, L

P, P

B, B

L

III

P, P, D, D

B, P, D, D

L, L, D, D

P, P, P, D

B, B, D, D,

L, P, D, D

Legenda: L- leśny, P -pustynny, B - bagienny, D - dowolny