Gigant bagienny | Giganci | Reus Reus poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Gigant bagienny
Zdolności:
Bagno (Swamp) - w promieniu około 15 płytek od giganta tworzy się bagno, chyba że ziemia nie jest dostatecznie nawodniona.
Zioła (Herbs) - na danej płytce pojawiają się rośliny dające naukę. Każdy ekosystem ma własne (mięta, imbir, mniszek, suche krzaki)
Egzotyczne zwierzęta (Exotic animals) - przywołuje zwierzęta dające bogactwo. Każdy obszar ma swoje własne zwierzę (błazenek, gronostaj, drzewołaz, żółw pustynny, olśniak).
Aspekty:
Aspekt toksyczny (Toxic) - ulepsza roślinę dodając jest cechę toksyczności i ulepszając jej przychód w nauce. Potrzebuje Bagiennego ambasadora do działania.
Aspekt drapieżcy (Predator) - ulepsza płytkę z zwierzęciem przydając mu przychód z bogactwa i zwiększając jego agresywność, co powoduje zwiększenie zagrożenia. Żeby aktywować podnieś Pustynnego ambasadora.
Aspekt reakcji (Reaction) - ulepsza minerały dając im możliwość zwiększenia przychodu w nauce. Do odblokowania potrzebujesz Leśnego ambasadora.
Ataki:
Bomba bagienna (Muck Bomb) - zadaje obrażenia rozłożone w czasie (7x7sec). Obrażenia od śmierdzącej bomby bagiennej ograniczają się tylko do mieszkańców wioski nie czyniąc krzywdy budynkom.
Poziomy umiejętności:
Poziom | Zioła | E. zwierzę. | Toksyczny | Drapieżcy | Reakcji | Bomba b. |
I | - | - | B | P | L | - |
II | L, D | P, D | B, B | P, P | L, L | B, D |
III | L, B, D, D | P, B, D, D | B, B, B, D | P, P, D, D | L, L, D, D | B, B, D, D |
Legenda: L- leśny, P -pustynny, B - bagienny, D - dowolny