Chciwość | Cywilizacje | Reus Reus poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Chciwość
To zjawisko, czyli chciwość (greed), jest bardzo niekorzystne i powstaje wtedy, gdy wioska posiada w swoich granicach ogromną ilość zasobów i chce je błyskawicznie wykorzystać. Zachłanność symbolizują czerwone strzałki pojawiające się obok danego surowca, widoczne na powyższym obrazku. Im większa różnica pomiędzy wielkością "posiadaną" a "możliwą" tym większy przyrost i tym większa chciwość. Im dłużej trwa tym więcej czerwonych twarzy pojawia się na pasku Greed.
Gdy osiągnie połowę wioska zacznie prowadzić wojny z sąsiadami, lecz jest to jeszcze odwracalne - każda przegrana bitwa obniży pasek o jeden. Jednak kiedy dotrze do końca, jej mieszkańcy mogą zwrócić się przeciwko gigantom i nie będziesz miał wyjścia - będziesz musiał nawrócić wioskę i jej mieszkańców w bardziej bezpośredni sposób. Można tego dokonać poprzez atakowanie wioski, co spowoduje stopniowe obniżanie się paska chciwości.
Zachłanność mieszkańców możemy pośrednio kontrolować ulepszając płytki i przydając im zagrożenia lub podziwu.