Missile Silo | Sopot's Citadel | Red Faction II poradnik Red Faction II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Przechwyć Sopot'a w silosie rakietowym Cytadeli.
Jak tylko wyjdziesz za ogrodzenie, z lewej strony obrzucą Cię granatami. Drugie utrudnienie to wieżyczka w korytarzu z prawej - to właśnie tą drogą musisz się udać. Zdejmij najpierw wojaków z granatami i zabierz leżącą na końcu ich korytarza apteczkę, po czym rozwal z granatnika lub granatami wieżyczkę i ruszaj dalej tą trasą.
Trafisz na zablokowaną ze wszystkich stron drogę - a dokładniej skrzyżowanie. Najpierw rozwal kilku wojaków kryjących się za przeszkodą z prawej. Potem możesz zająć nieparką z lewej, strzelającą zza zakratowanego bunkra. Gdy oczyścisz okolice, wejdź do bunkra przez drzwi z lewej.
Znajdziesz się w komorze, która zaraz zostanie odcięta, a do jej wnętrza wpompowany trujący gaz. Czym prędzej podłuż ładunek na stalowych wrotach i poczekaj, aż zostanie zdetonowany. Wtedy będziesz je w stanie otworzyć. Przejdź przez niebieski pokój w lewo i dalej do windy. Zjedź nią niżej.
Wyśledź i wyeliminuj Sopot'a.
Znajdziesz się w okrągłej Sali z całą masą wojaków. Zdejmuj ich po kolei, zbierając w wolnych chwilach apteczki i naboje. Jak tylko oczyścisz okolice, wejdź w podwójne drzwi naprzeciwko winy. Tym razem znajdziesz się w krótkim korytarzu, pełnym wrogich wojaków. Na jego końcu będzie winda - poczekaj aż wjedzie do Ciebie sama, po czym wejdź do jej wnętrza.
W nowym korytarzu natrafisz na trójkę wojaków - granatnik zda tu swoje zadanie. Kontynuuj tą trasą aż znajdziesz się w silosie rakietowym. Ruszaj szybko chodnikami w dół, rozwalając z góry napotkanych wojaków. W końcu trafisz do sterowni. Po wyrzuceni Kanclerza na zewnątrz, wciśnij przycisk na pulpicie. Po obejrzeniu fajerwerków zakończysz tę misję.