Main Gate | Sopot's Citadel | Red Faction II poradnik Red Faction II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Dostań się do centralnego dziedzińca Cytadeli.
Zaczynasz przed drzwiami prowadzącymi na zewnątrz. Zanim ruszysz z impetem na ulicę, załaduj broń. Musisz zdjąć trójkę wojaków z prawej. Do tego czwarty pojawi się na kładce, za budynkiem. Nie biegnij ulicą w prawo! Weź co najwyżej apteczkę, po czym zabierz przedmioty leżące przy siatce i rozwal zasłonę wejścia do kanałów. Włącz noktowizor i ruszaj przez nie do miejsca z cegłami.
Wysadź cegły w powietrze i w nowym korytarzu rozwal deski leżące na podłożu, z lewej. Odsłonisz w ten sposób przejście, do którego należy wejść na kuckach. Jeśli chcesz zdobyć apteczkę i naboje, możesz udać się wpierw korytarzem do końca i tam zniszczyć kolejną ścianę z cegieł.
Bonus: Zlokalizuj broń przeciwko-pancerną.
Idąc chwilę na kuckach znajdziesz się w rurze biegnącej do pomieszczenia, w którym będzie słychać rozmowę pomiędzy wrogimi wojakami. Dokładnie znajdują się na górze, za rurami. Przeskocz przez nie by dojść do drabinki i wrzuć kilka granatów, by oczyścić atmosferę. Gdy wyjdziesz na górę, znajdziesz znaną Ci już wyrzutnię rakiet, czyli wykonasz bonusowe zadanie.
Odeprzyj wrogie oddziały do czasu przybycia posiłków.
Teraz trochę bardziej skomplikowana część. Musisz otworzyć podwójne drzwi i z granatnikiem w ręku podbiec za metalowy kontener, dokładnie przed owymi drzwiami, na głównym dziedzińcu. W międzyczasie trzeba zdjąć kilku okolicznych wojaków i schować się za kontenerem przed battle armorem, który zacznie iść w Twoją stronę (początkowo jest na prawo od podwójnych drzwi).
Bonus: Zrzuć latarnie na wrogi battle armor.
By wykonać to zadanie, musisz strzelić w miejsce styku latarni najbliżej kontenera z podłożem, przez co przewróci się ona i utłucze naszego delikwenta. Jednak musisz to zrobić w odpowiednim momencie, gdy mech będzie stał akurat za kontenerem, co w praktyce jest trudne - musisz go dorwać w czasie, gdy ten będzie się poruszał.
Cały czas eliminuj wrogie oddziały, chowając się w pomieszczeniu za podwójnymi drzwiami. Uważaj szczególnie na snajpera w centralnie zlokalizowanej na dziedzińcu wieżyczce. Gdy załatwisz odpowiednią ilość wojaków, dostaniesz informacje iż sojusznicze jednostki zdołały pokonać zabezpieczenia i zaraz zjawią się przy głównej bramie (z prawej). Podejdź do nich.
Dostań się do wewnętrznej bramy Cytadeli.
Zlokalizuj i zniszcz skład amunicji w Cytadeli.
Dostaniesz nowe zadanie. Wystarczy, że podejdziesz do wielkiej bramy (na lewo od drzwi) i poczekasz, aż jeden z kompanów ją otworzy. Wtedy zza barierek wybiegnie dwójka wojaków, którymi oczywiście będziesz się musiał zająć. Przejdź drogą dalej i potem między budynki. Stąd do środka, a tam już bez problemu znajdziesz drogę do oznaczonego wyjścia.